וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון לכנסת ישראל

עו"ד אורי שלף

22.1.2010 / 14:57

אם הוא כבר מתנשא, מגלומן ולא עומד בהבטחותיו, למה שאבי לוזון לא יעבור למשכן בירושלים? הבלוג של שלף בקמפיין חדש

תחשבו לרגע כמה חדלי אישים צריכים להיות כל אותם נבחרי ציבור שמשמשים תפאורה כהנהלת ההתאחדות לכדורגל, בשביל שכבוד היו"ר הנבחר שלהם מר אבי לוזון ירגיש מספיק נוח לעמוד מול מצלמות הטלוויזיה ולהצהיר בריש גלי מבלי להתבלבל כי הוא קונצנזוס בכדורגל הישראלי, כי הוא הוא ראש הממשלה של הכדורגל וכי כו-לם אוהבים אותו, גם אלו שהחמיצו את הקוקטייל והצביעו ב-sms. יסלח לי כבוד היו"ר, אבל אני לא נמנה על עדת מעריציו, לא רק בגלל תפקודו כיו"ר ההתאחדות לכדורגל, אלא בעיקר בגלל התבטאויות מתנשאות ומגלומניות כמו אלו לעיל, בדיוק כמו שהוא לא סופר אף אחד בזמן שהוא לא מסתיר את רגשותיו אחרי עוד החמצה משוועת של חלוצי מכבי פתח תקוה.

יש גם חלק קטן בכל הקולקציה שמאבזרת את היו"ר בהנהלת ההתאחדות שלא "מתה" על כבודו, חלקם גם לא עונה על ההגדרה חדל אישים לעיל, אלא נהפוך הוא, אלו הם אנשים ראויים שכולנו היינו רוצים שינהלו את הכדורגל שלנו, אנשים שמשקיעים ממיטב זמנם וכספם לטובת הקבוצות שלהם והכדורגל הישראלי. אבל להם לא אכפת, אנשים כמו יעקב שחר או אפילו ג'קי בן זקן כבר מזמן הבינו שהביצה הפוליטית במסדרונות ההתאחדות היא לא מגרש המשחקים שלהם אלא של העסקנים הקטנים.

יש לי הרבה מה להגיד בגנותה של מנהלת ליגת העל בכדורסל, אבל הפעם היא משמשת כדוגמה חיובית. למרות שאני מתנגד לרוב החלטותיה, דבר אחד עומד לזכותה של מנהלת הכדורסל: היא מורכבת מבעלי הקבוצות והם אלו שמקבלים את ההחלטות. זה עלול אולי להתנגש עם האינטרסים שלי או של הכדורסל והשחקן הישראלי, אבל לפחות זה מתאים לאינטרסים של הקבוצות. לעומת זאת, האינטרס של בעלי קבוצות ליגת העל בהנהלת ההתאחדות לכדורגל מיוצג על ידי עשרה חברים מתוך 29 חברי ההנהלה. אבל לרובם, כפי שכבר ציינתי, כבר לא אכפת.

אז להם לא אכפת ושאר הקולקציה בחרה שלא להעמיד מתמודד נוסף, וכך, ללא כל מצע או הבטחות סרק לשינוי, נבחר שוב האיש שמיחשב את ההתאחדות לכדורגל, נציג הקבוצות הקטנות שהגדיל את ליגת העל על מנת שזו תוכל להכיל כמה שיותר קבוצות קטנות, המשיח שהבטיח לנו מונדיאל, נציגה של מכבי פתח תקוה בהנהלת ההתאחדות (הידעתם שלמכבי פתח תקוה אין נציג רשמי בהנהלה?), האיש שרק צריך את הניצוץ הקטן, שמישהו ידליק אותו והוא רץ לכנסת, כי הוא עוד יראה לפוליטיקאים הזניחים בירושלים מי זאת משפחת לוזון, אולי גם שם הוא יהיה קונצנזוס. האמת, אני בטוח שהוא יצליח אם רק ירוץ לכנסת, יש לו את זה. תאמינו לי, הפוליטיקאים בהנהלת ההתאחדות, מרכז הפועל או אפילו מרכז בית"ר יכולים ללמד את החבר'ה מהכנסת שיעור או שניים בהרכבת קואלציה ומינוי מקורבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully