וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים-הפועל פ"ת: תמיכה והגנה

אוהדי בית"ר הגיעו לתמוך באגייאר באברבנאל וניסו להיכנס לביה"ח. מחפוד בונה על ליקויי הגנת הביתיים (19:30, ספורט1)

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

לאחר ההפסד למכבי פתח תקוה בשבוע שעבר, תנסה בית"ר ירושלים לחזור לתלם הניצחונות נגד יריבתה העירונית של מכבי, הפועל פתח תקוה (19:30, ספורט1) במסגרת המחזור ה-19 של ליגת העל. גם השבוע, כמו בשבוע שעבר, מירב עניינה של הקבוצה ניתן לגומא אגייאר המאושפז בכפייה בבית החולים הפסיכאטרי על שם אברבנאל בבת-ים. הבוקר הגיעו כ-150 אוהדים למתחם בית החולים, ובאחד ממפגני האהבה המוזרים ביותר בתולדות הקבוצה בפרט והכדורגל הישראלי בכלל - דרשו לשחרר את אגייאר מהאשפוז, וכדי להביע את אהבתם אליו חלקם ניסו להיכנס לתוך בית החולים, בטרם נעצרו על ידי שוטרים שהיו במקום.

בינתיים בבית וגן המשיכה בית"ר בהכנותיה למשחק, כשלפני האימון כינס שום את שחקניו לאסיפה, הקרין להם קטעי וידאו של הפועל פתח תקוה מאז מונה אלי מחפוד למאמן והבהיר להם כי ההפסד למלאבסים בשבוע שעבר לא צריך להשפיע עליהם, כמו גם המצב מסביב לקבוצה. "אף אחד לא יכול לפרק אתכם", אמר להם המאמן. "אני זה שסופג את האש ואני מוכן לזה. הכל תלוי רק בכם, וכל אחד מכם צריך לחשוב איך הוא יכול להיות טוב יותר בשביל עצמו ובשביל הקבוצה".

שום מתכנן לערוך שינוי אחד בהרכב שהפסיד למכבי פתח תקוה במטרה לעבות את הקישור ההגנתי ולנצח את הפועל. אבי ריקן, שפתח בשבוע שעבר כקשר, יצא מההרכב כשבמקומו ייכנס קשר אחורי נוסף - קובי מויאל, שישחק לצד עידן טל. פרט לכך צפוי שום להמשיך עם אותו הרכב כשאריאל הרוש ימשיך בין הקורות, חן עזריאל ואלירן דנין באגפים, אריק בנאדו ושמעון גרשון במרכז ההגנה, אבירם ברוכיאן ועמית בן שושן בקישור ההתקפי וברק יצחקי וטוטו תמוז בחוד. עידן ורד שב לאימונים קלים ויעבור מחר מבחן כשירות שיקבע האם יוכל לפתוח על הספסל או שמא ביציע. ב-24 השעות הקרובות צפוי לנחות בארץ סבסטיאן ואסקז שאמור להצטרף לקבוצה.

הרכב משוער: אריאל הרוש, חן עזריאל, אריק בנאדו, שמעון גרשון, אלירן דנין, קובי מויאל, עידן טל, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן, ברק יצחקי, טוטו תמוז.

"שחקנים בבית"ר סובלים מחוסר בטחון"

"ההגנה של בית"ר ירושלים עם הרבה ניסיון, הבלמים אלה לא אותם שחקנים של פעם. ההגנה קצת איטית ואולי תוכלו לנצל את זה. גם ההגנה וגם ההתקפה סובלות מחוסר בטחון. יש להם הרבה בעיות. למרות זאת, אל תזלזלו, תפקחו עין". כך אמר הבוקר מאמן הפועל פתח תקוה אלי מחפוד לשחקניו במהלך האימון המסכם, לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים. שחקנים בקבוצה הופתעו מהדברים של מחפוד, שלא נשמע חושש במיוחד מצמד הבלמים אריק בנאדו ושמעון גרשון ואמרו: "לפי השיחה, נראה כאילו אנחנו פייבוריטים. בית"ר אחת הקבוצות הכי חזקות בליגה".

דני לוי ותומר סיני הגיעו לאימון אבל לא דיברו עם השחקנים. באמון עצמו תרגל מחפוד את שגיב כהן כמגן שמאלי במקום סאלם אבו סיאם המורחק. עמירן שקלים עדיין מתאושש מפציעה ולכן למחפוד לא היו ברירות והמגן הימני/ קשר יעבור לצד השמאלי. עמנואל מתיאס תורגל באגף ימין ואילו בעמדת הבלם תורגל דן אדו, הרכש החדש מגאנה, לצדו של גל כהן. אודי חנון יחכה על הספסל.

ג'ונתן אסוס, עידן סרור, גיא צרפתי, עוסמן באשירו וארמון בן נעים צפויים להשלים את חוליית הקישור. מחפוד תרגל באימון רק את חוליית הגנה, אבל סביר להניח שזאת תהיה החמישייה הקדמית יותר. אלנתן סלמי יפתח בחוד כחלוץ יחיד, כשבשירו ובן נעים יתמכו מהאגפים.

אוהדי הפועל פתח תקוה ינסו להחתים מחר אנשים על עצומה הקוראת להנציח את שמו ומורשתו של נחום סטלמך ז"ל, במטרה שהאצטדיון החדש בעיר ייקרא על שמו.

הרכב משוער: יוסי שקל; עמנואל מתיאס, גל כהן, דן אדו, שגיב כהן; ג'ונתן אסוס, עידן סרור, גיא צרפתי, עוסמן בשירו, ארמון בן נעים; אלנתן סלמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully