וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה דניאל דה רידר הוחתם כזר?

הוריו של הקשר ויתרו על האזרחות הישראלית, והוא ייחשב לזר החמישי של הפועל ת"א, ששוקלת לצרף גם את חלוץ מקדוניה

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

חלוץ נבחרת מקדוניה, פיליפ איבנובסקי (24), הוצע להפועל תל אביב, שבודקת אפשרות לצרפו. איבנובסקי, שחקנה של פולוניה וארשה הפולנית, כבש אשתקד 11 שערים במדי הקבוצה. העונה הוסיף ארבעה כיבושים, אך המאמן הספרדי חוזה מארי באקרו החליט לכלול אותו ברשימת ההעברות יחד עם שבעה שחקנים נוספים במסגרת מהפכה שהוא מבצע בסגל. לאיבנובסקי, המתנשא לגובה 1.86 מטר, חמש הופעות ושער אחד במדי נבחרת מקדוניה. העיכובים במגעים עם הגנאיף בוקארי סאדאת, הם שהביאו את האדומים לחפש אלטרנטיבות כאשר גם החלוץ הארגנטינאי פדריקו נייטו עדיין מועמד.

עשרות אוהדים הגיעו היום (שישי) לאימון הפועל תל אביב, שמתכוננת למשחק המסקרן מול מכבי חיפה ביום שני. מיגל הויוס, המגן הבוליביאני, ערך היום אימון בכורה קליל, כשרץ ריצה קלה במתחם האימונים לעיני חבריו ומאמנו החדשים. הויוס, שחתם על חוזה לשנה וחצי, קיבל את החולצה עם המספר 2.

הקשר ההולנדי דניאל דה רידר הגיע גם הוא למתחם, עבר את הבדיקות הרפואיות כמו הויוס, ופגש לראשונה את אלי גוטמן וחבריו לקבוצה, אך עדיין לא התאמן. השניים חתמו באופן רשמי על חוזיהם במועדון ויערכו מחר ביום שבת אימון מלא. עם זאת, מסתבר שלדה רידר אין אזרחות ישראלית כיוון שהוריו ויתרו עליה כשזה היה צעיר, ולכן הוא הוחתם כזר החמישי של הקבוצה. בהפועל לא ויתרו עדיין על האופציה להביא חלוץ זר, ובמקרה שהאדומים אכן יצליחו לשים ידם על אחד כזה, הרי שהקשר הגיאורגי זוראב מנטשאשווילי יהיה זה שיפנה את מקומו. למנטשאשווילי סעיף בחוזה המאפשר להפועל לשחררו בינואר ללא תמורה.

האוהדים באדום הביעו תמיכה לשחקני הרכש החדשים, אך בעיקר דרבנו את הקבוצה לקראת המאבק מול החיפנים ביום שני. על גדרות המתחם נתלו שלטים עם הכיתוב "בחיפה מלחמה!", ונפצים וחזיזים נפתחו במהלך האימון, כמיטב המסורת של האוהדים לקראת משחקים חשובים.

עדיין לא ברור אם הויס ודה רידר ישחקו מול חיפה ביום שני, או אם יהיו בסגל למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully