וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האוהדים צריכים להבין שגומא מקבל את הטיפול הנכון"

דור בלך

21.1.2010 / 19:31

יועצה של משפחת אגייאר, קורא לאוהדי בית"ר שלא להגיע להפגנה שקוראת לשחרורו של הספונסר: "חשוב שיניחו לרופאים"

על אף שרופאיו של גומא אגייאר הבהירו כי הוא זקוק לשקט ושלווה על מנת להחלים ולייצב את מצבו הנפשי, מתכננים מחר (שישי) אוהדי בית"ר ירושלים לערוך הפגנה מחוץ לבית החולים אברבנל שבבת ים. האוהדים מתכוונים לקרוא לשחרורו של אגייאר מבית החולים בניגוד לדעת הפסיכאטרים המטפלים בו. בהפגנה, אליה צפויים להגיע עשרות אוהדים, צפוי גם להשתתף יו"ר הקבוצה איציק קורנפיין.

עם זאת, משפחתו של אגייאר מבהירה כי על אף ההערכה הרבה לאוהדי בית"ר ולאהבה והתמיכה שהם מפגינים כלפי אגייאר, הם מבקשים שלא להפריע להחלמתו. כשזכור, ההפגנה אמורה להתקיים לאחר שאתמול הוטרד על ידי עיתונאים, וממשרדו של רוני רימון, היועץ האסטרטגי של המשפחה, נמסר לוואלה! ספורט כי "אוהדי בית"ר ירושלים אוהבים את גומא אגייאר, ובצדק. אבל הם צריכים להבין שגומא מקבל עכשיו את הטיפול הנכון, לו הוא זקוק".

"כמובן שגילויי אהבה וחום יכולים לעזור", המשיך רימון, "ואנחנו קוראים לאוהדים להביע את אהבתם ואהדתם אבל גם חשוב שיניחו לצוות הרופאים לטפל בגומא על פי שקול דעתם המקצועי במטרה להביא להחלמתו במהרה".

בתוך כך ממשיכה בית"ר בהכנות למשחק מול הפועל פ"ת בשבת, ומחר, בזמן ההפגנה, תערוך את האימון המסכם שלה. ברק יצחקי שהיה בספק ערך היום אימון מלא וצפוי להיות כשיר למשחק, כשעידן ורד שוב לא התאמן וככל הנראה יראה גם את המשחק בשבת מהיציע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully