וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: בוקארי סאדאת סיכם בקבוצה

סוכנו של החלוץ הגנאי מעריך: "עד סוף השבוע הוא כבר ינחת בישראל", האדומים ירכשו את כרטיסו ולא רק ישאלו אותו. דה רידר והויוס ינחתו הערב, בקבוצה ינסו להעבירם בבקרה ושיהיו בסגל מול חיפה

החלוץ בוקארי סאדאת סיכם היום (חמישי) את תנאיו בהפועל תל אביב וצפוי להגיע לארץ עד סוף השבוע. אתמול עוד נראה היה שהעסקה עם סאדאת עומדת להתפוצץ, אבל סוכנו הטורקי של החלוץ, ארדם קונייר, אישר היום לוואלה! ספורט כי העסקה בדרך לחתימה.

"נשארו רק עוד כמה פרטים אחרונים לסגור, ואני מאמין שעד הערב הכל ייחתם", אמר קונייר, "הבעיה בעסקה הייתה שהפועל פנתה דרך סוכן שלהם לקבוצה עצמה ולא אליי, וברגע שהם פנו אליי, העסקה נסגרה כמעט ללא בעיות. אני מאמין שעד סוף השבוע החלוץ כבר ינחת בארץ". בניגוד להערכות הראשונות, האדומים יקנו את כרטיס השחקן של סאדאת, ולא ישאלו אותו, בעסקה המוערכת במאות אלפי דולרים.

כזכור, סאדאת התאמן בעבר בנוער של בית"ר ירושלים ב-2006/7 והרשים את המאמן דאז אוזי ארדילס, אך ההערכה היא שהוא לא עלה לבוגרים של הקבוצה בגלל שהוא מוסלמי.

הקשר ההולנדי דניאל דה רידר, שכבר סיכם את תנאיו בקבוצה, אמור לנחות בישראל היום אחר הצהריים, ומאוחר יותר בערב אמור לנחות המגן הבוליביאני מיגל הויוס.

בהפועל מקווים כי השחרורים הבינלאומיים של השלושה יתקבלו כמה שיותר מהר בכדי שהקבוצה תעביר את השחקנים בבקרת התקציבים והם יוכלו לשחק כבר ביום שני מול מכבי חיפה, או לפחות להיות בסגל למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully