וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמנת עסקת העברת שחקנים בין הפועל פ"ת ללחמן

21.1.2010 / 12:43

דני לוי הציע למאמן עראבה את אור פיישבין ודור הלוי שחתם עד תום העונה: "עסקה טובה לשני הצדדים". גם אבו סלאח הוצע

מסתמנת עסקת שיתוף פעולה בין הפועל פתח תקוה למאמן אייל לחמן להעברת מספר שחקנים לאחווה עראבה. לפי העסקה, מספר שחקנים שלא מצאו את מקומם בהרכב ישוחררו לעראבה, אותה מאמן לחמן שאימן בעבר בהפועל פתח תקוה.

לחמן כבר שוחח עם דני לוי ועסקת העברתו של הקשר דור הלוי כבר נסגרה הבוקר. שמו של הלוי, כזכור, נקשר אתמול לעראבה מיד לאחר ששוחרר. גם החלוץ אור פיישבין הוצע למאמן וגם הוא בדרך לליגה הלאומית, לאחר שלחמן אישר כי הוא מעוניין בשחקן.

החלוץ איימן אבו סלאח הוצע הבוקר גם הוא ללחמן, שבשלב זה לא מעוניין בשחקן. גורם בפתח תקוה אישר כי: "אנחנו רוקמים עסקה טובה לשני הצדדים. זה יעזור לנו לפנות מקום בתקציב".

בקבוצה החליטו כי החלוץ רוואז גוצ'ירידזה, שהאריך את החוזה עליו חתם לשבועיים בשבוע נוסף, יישאר למשחק מול בית"ר ירושלים, יפתח כנראה על הספסל ולאחר מכן, אם לא יציג יכולת משכנעת, יעזוב את הארץ. כזכור, אתמול אמרו שחקנים בקבוצה: "הסיפור הזה הזוי ויכול לקרות רק בליגה שלנו. עוד לפני שהגיע הוא היה מיועד לעזוב". הקשר ישראל זגורי שוב ביקש לעזוב את מכבי חיפה לטובת הפועל פתח תקוה, אבל אלישע לוי ביקש ממנו לחכות עד אשר יוחתם קשר.

הנהלת הפועל פתח תקוה נפגשה גם היום עם נציגי ראובן עובד, והשחקן ממשיך להתקרב לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully