וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: ההמבורגר הרעיל של מיקי די'ז

20.1.2010 / 20:00

תככים, נפוטיזם ומגלומניה. כל הסיבות, על פי ה"בוסטון הראלד", שג'וש מקדניאלס פיטר את נולאן ומצעיד את דנבר לתהום

מה יש להם, למאמנים הצעירים, שמוביל אותם לייצור עצמי של תדמית שטנית? רק אתמול (שלישי) דווח שמאמן דנבר ג'וש מקדניאלס פיטר את מתאם ההגנה מייק נולאן, כשבמקביל מסרה מכללת טנסי על מזכרת נאה שהשאיר המאמן הסורר ליין קיפין, בדמות מכונית "לקסוס" הרוסה. מתברר שקיפין נהג במהלך אוגוסט ברכב היוקרה, נרדם על ההגה וגרם לתאונה. הוא השאיר את האוטו בצד הדרך, והרכב מעולם לא תוקן.

אבל נחזור לרגע למקדניאלס ולברונקוס. נולאן היה אחראי לאחת ההגנות הטובות ב-NFL, אולם קיבל אתמול הודעה מדנבר על הפסקת עבודתו וחתם במיאמי. על פי רון בורג'ס מה"בוסטון הראלד" היו לכך סיבות, והן לא מקצועיות. לפני נולאן עזב מתאם ההגנה של ניו אינגלנד פטריוטס, דין פיס. פיס בן ה-60 הוא חבר טוב של אביו של מקדניאלס, ובין השניים יש קשרי עבודה הדוקים.

לפיכך, כשפיס עזב (הוא טוען שמיוזמתו) בשבוע שעבר, מקדניאלס זיהה את ההזדמנות לצרפו לדנבר, אבל היה חייב להיפטר תחילה מנולאן, שקידם את הקבוצה מהמקום ה-29 בליגה ב-2008 למקום ה-7 בעונה החולפת. הדרישה שנולאן לא יכול היה להסכים לה: אין יותר בליצים. זו תביעה שיש לה בסיס מקצועי, משום שכחניכו של ביל בליצ'יק הקונסרבטיבי, מקדניאלס לא מאמין בבליצים, ופיס מתאים לתפיסה שלו. עם זאת, קשה להתעלם מהסירחון שנובע מכל הפרשייה הזו, שוב - על פי מה שמציג ה"בוסטון הראלד".

מאז בואו של מקדניאלס לא שקט בדנבר. המאמן הגיע לפני תחילת העונה שחלפה והעביר בטרייד מתוקשר את ג'יי קאטלר לשיקגו, כשהוא מקבל במרכז העסקה את קייל אורטון. הוא הסתכסך עם התופס הכוכב ברנדון מרשל, ולמרות עונה פרודוקטיבית של האחרון, ספסל אותו ואת הטייט אנד טוני שפלר במשחק האחרון של העונה מול קנזס סיטי, שהסתיים בהפסד. כפי שזה נראה כרגע, גם החודשים הקרובים לא יהיו שקטים בקולורדו.

מי יותר גרוע בעיניך, מקדניאלס או קיפין?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully