וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל דה רידר סיכם בהפועל תל אביב

האדומים ישלמו 200 אלף יורו לוויגאן תמורת השאלתו. שחקן בקבוצה: "לכולם פה רועדות הרגליים לקראת מכבי חיפה"

דניאל דה רידר סיכם עם הנהלת הפועל תל אביב על הצטרפותו לקבוצה עד לתום העונה הנוכחית. ההכרעה בעניין התקבלה הערב (רביעי), לאחר שהקשר ההולנדי ביקש מענק אליפות ובונוסים על הצלחה באירופה, והצדדים הגיעו להסכמה בנושא. לדה רידר תהיה אפשרות להמשיך בהפועל תל אביב גם בעונה הבאה. הפועל תל אביב תשלם לוויגאן האנגלית סכום של 200 אלף יורו על השאלת דה רידר. ההולנדי צפוי לנחות ביום חמישי אחר הצהרים, ולהצטרף לאימוני הקבוצה. בבלומפילד מקווים שדה רידר יוכל לעמוד לרשות המאמן אלי גוטמן במשחק הקרוב נגד מכבי חיפה.

בגזרת החלוץ הגנאי בוקארי סאדאת, עם זאת, נרשמה התקדמות מסוימת, כאשר לאחר שבשעות הבוקר נראה כי השחקן מתרחק מישראל, הצליחו בהנהלת הקבוצה יחד עם הצוות המקצועי להשיג את החלוץ, מה שהוביל להתקדמות משמעותית במשא ומתן עימו, ואף לסיכום עקרוני עם השחקן. מה שיכריע את העסקה היא עלות השחקן, וכרגע הסכומים גבוהים מדי עבור הפועל תל אביב, שכן מדובר בתשלום 150 אלף יורו עבור השאלה ו-200 אלף יורו כשכר. על אף אותו סיכום, ולאור הקשיים שנרשמו במשא ומתן עם החלוץ בימים האחרונים, בקבוצה ימתינו עד סוף השבוע לראות האם עסקת העברתו תצא לפועל, כאשר אם לא, יחלו במועדון לחפש מועמדים אחרים.

להפועל תל אביב הוצע היום שחקן נוסף, החלוץ פדריקו נייטו הארגנטינאי. נייטו בן ה-26 החל את הקריירה באלמגרו ובה כבש 33 שערים ב-58 הופעות. בהמשך שיחק בגלזגו ריינגרס, גנואה ו-ורונה. ב-2007 חזר לארגנטינה למדי הוראקן בה שיחק עונה אחת, שם אכזב עם 5 שערים בלבד ב-15 משחקים, ועקב החמצותיו שוחרר. בעונת 2008/09 שיחק בבנפילד ולאחר מכן הושאל להוראקן. ב-2009 הצטרף לקולון סנטה פה ובמדיה פרח עם 10 שערים ב-13 משחקים, וסיים כסגן מלך השערים בליגת האפרטורה. נייטו הוא חלוץ גבוה (1.90 מ') ופיזי, בעל נוכחות ברחבה ומשחק ראש טוב.

מנגד, חדשות טובות מגיעות מכיוונו של מיגל הויוס, מגן שאיתו סיכמה היום הקבוצה. הויוס צפוי לנחות מחר בארץ, ביום שישי יעבור את הבדיקות הרפואיות ויערוך אימון בקבוצה. רק לאחר שהצוות המקצועי יראה את השחקן, הוא ככל הנראה יחתום על חוזה עד לתום העונה הנוכחית. הויוס, מגנה הימני של נבחרת בוליביה, הוא שחקנה של בוליבאר מארצו.

הקבוצה קיבלה יום מנוחה היום ומחר למעשה תחל את ההכנות לקראת משחק העונה נגד מכבי חיפה ביום שני הבא. אצל האדומים שורר מתח רב לקראת ההתמודדות נגד האלופה, כשאחד השחקנים אף אמר היום: "לכולם פה רועדות הרגליים לקראת המשחק. כולנו יודעים שבשני המשחקים האחרונים נגד חיפה לא תפקדנו. כולם יודעים שבקרית אליעזר כבר שנים שלקבוצה לא הולך שם ואין אף שחקן בקבוצה שלא חושש מההתמודדות מולם כי אם אנחנו מפסידים, באמת אפשר לסגור את סיפור האליפות".

עדכון ראשון: 16:19, 20/01/10
עדכון אחרון: 20:10, 20/01/10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully