וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבסטיאן ואסקז מגיע לחתום בבית"ר ירושלים

דור בלך

20.1.2010 / 16:09

הקשר האורוגוואי, ששוחרר לאחרונה מאודסה האוקראינית, ינחת בארץ בימים הקרובים, ויוכל לאפשר לדה לה האסה לשחק כמגן

לאחר שפינתה מקום בתקציב עם ההעפלה לגמר גביע הטוטו, מכירתו של דיוויד גומז ושחרורו של ז'וסלן מאייבי, בבית"ר החליטו להתחזק על מנת לרענן את השורות בקבוצה ולנסות לצאת לדרך חדשה. הקשר האורוגוואי סבסטיאן ואסקז צפוי להגיע בימים הקרובים לארץ ולחתום בקבוצה.

ואסקז, שמשחק כקשר אחורי, יאפשר לפאולו דה לה האסה לשחק כמגן ימני, תפקידו המקורי, לאחר שהמשא ומתן עם כריסטיאן אלברז על חזרתו כבר בחלון ההעברות הנוכחי עלה על שרטון. בבית"ר לא מתכוונים להשקיע מעבר ל-100 אלף דולרים ברכש, ולכן ככל הנראה ואסקז יהיה החיזוק היחיד של הקבוצה בחלון ההעברות הנוכחי, זאת עקב חוסר הודאות הכלכלית של המועדון.

לאחרונה שוחרר ואסקז בחינם מאודסה האוקראינית, שם שיתף פעולה עם דה לה האסה עצמו. הקשר, שרשם הופעה אחת בלבד במדי נבחרתו, לא מצא את מקומו באודסה והושאל בינואר שעבר לליברפול דה מונטבידאו מבירת מולדתו, אורוגוואי. בשנים 2005-2006 היה לואסקז חלק חשוב בשתי אליפויות רצופות בהן זכתה נסיונאל, ובעקבותיהן גם עבר בהשאלה לאסטודיאנטס הארגנטינאית, שם לא הצליח להשאיר חותם. בימים האחרונים התאמן ואסקז בקבוצת סנטרל אספניול מהליגה הראשונה בארצו, אך הקבוצה טרם החליטה אם ברצונה לצרפו.

עידן טל, שנקנס יחד עם קובי מויאל על סך 1000 דולרים עקב קטטה שפרצה ביניהם במהלך אימון בתחילת העונה, הבהיר לבית"ר כי הקנס היה בניגוד לחוזהו שם מצוין מפורשות כי אי אפשר לקנוס אותו ללא ועדת משמעת ואיים כי יתבע את המועדון אם אלה לא יבטלו את הקנס. עידן ורד הפצוע בכף רגלו וברק יצחקי, עדיין לא מצליחים להתאמן בצורה סדירה ובספק למשחק מול הפועל פ"ת בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully