וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוארס קרוב לסיכום בהפועל באר שבע

20.1.2010 / 18:05

מוריירה או פרגל יעזבו תמורתו להפועל ר"ג. אלונה ברקת זימנה את עזורי לשיחה, טלסניקוב הסביר לשחקנים: "בגלל המצב"

הבעלים של הפועל באר שבע, אלונה ברקת, זימנה אתמול (שלישי) את המאמן גיא עזורי לביתה על מנת לשמוע ממנו הסברים בנוגע ליכולת שמציגה לאחרונה הקבוצה. לטענת גורם במועדון, "מטבע הדברים אלונה דרשה הסברים במסגרת השיחה, אך הם דנו בעיקר בנושא הרכש". עזורי לא הגיע אתמול לאימון אותו פתח ז'אן טלסניקוב, שהסביר לשחקנים: "כמו שאתם יודעים, המצב של הקבוצה פחות טוב. גיא הלך לפגישה עם הבעלים ולא יגיע".

הקשר אלעד בונפלד קיבל הצעה לפיה לאחר שיקבל כספים אותם הוא תובע מהביטוח הלאומי בעקבות הפרישה מכדורגל, הצדדים יפגשו וינסו לגשר על הפערים בין הסכום אותו קיבל לבין הכספים המגיעים לו מתוקף ההסכם בין הצדדים עד תום העונה. במועדון מאמינים שהביטוח הלאומי יכסה את רוב הסכום המגיע לשחקן ולכן המועדון לא יידרש לשאת בהוצאות כבדות.

במידה ולא ישולמו לו הכספים, באר שבע עשויה ללכת עם השחקן לבוררות. היום תתקיים בוררות גם בעניין הקשר ארז מסיקה, אך מדובר בפגישה ראשונה מתוך סדרת פגישות ובכל מקרה היום לא תתקבל תשובה בעניין.

בבאר שבע טוענים כי הפועל רמת גן היא זו שהציעה להם להעביר לשורות הקבוצה את החלוץ חנן פדידה והבלם פבל פרגל תמורת הבלם וויליאם סוארס, ולא להיפך. בשלב זה, עזורי לא ממהר לשחרר את השניים, שבכל מקרה לא בטוח שיסכימו לעבור לקבוצה אחרת. יש לציין כי סוארס סיכם את תנאיו, אך טרם חתם בקבוצה. גורם במועדון אמר: "על מנת להעביר אותו, נצטרך להעביר אליהם את אחד הבלמים, דנילו מוריירה או פבל פרגל בגלל שעזורי מחפש חלוץ זר ומכסת הזרים כבר מלאה".

שחקנים בקבוצה אמרו על כך: "מוזר שבכלל מדברים על פרגל. הוא שחקן ההגנה הכי יציב שלנו העונה". אתמול הבהירו בקבוצה לפרגל כי ההצעה קיימת, אך בשלב זה הוא לא משוחרר מהקבוצה.

בקבוצה מקווים שהמגן הימני נאור פסר יסגור בקבוצה. אם לא, הקבוצה תחפש אופציה חלופית. אחת האפשרויות שעלתה היא צירופו של המגן עומרי קנדה מהפועל תל אביב, אך לא בטוח שישוחרר.

עדכון ראשון: 12:47, 20/01/09
עדכון אחרון: 18:05, 20/01/09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully