וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד שתישמע השריקה

אור שר

20.1.2010 / 9:59

"לשחק כמו המקצוענים" על ארבעה שחקנים שלא התייאשו והמשיכו לשחק כדי לנצח. אור שר עם עוד רשמים הגנתיים

בטור הראשון בסדרה כתבנו על העצלנות של ראשין מאתיס מג'קסונוויל ג'אגוארס, וההנחה המוטעת שלו שהמהלך נגמר לפני שהוא באמת נגמר, הנחה שעלתה לקבוצתו בטאצ'דאון של דאלאס קלארק (ראה כתבה). שחקן הגנה משחק עד השריקה ולא עושה לעצמו הנחות, בדיוק מה שעשה דארל ריוויס מהג'טס. 4:36 לסיום הרבע השלישי בפיגור 7:3 במשחק מול הצ'ארג'רס, מסר פיליפ ריברס על קו 37 היארד של הג'טס לווינסנט ג'קסון. ג'קסון נשמר על ידי ריוויס, שעלה לכדור יחד אתו והפסיד בקרב הראשון. הכדור כבר היה בידיים של ג'קסון. ריוויס יצא לקרב השני והלך על הידיים של ג'קסון, ואכן הכדור השתחרר. בשלב זה שניהם נותרו שכובים על המשטח. המהלך נגמר? רק בשריקה, וזו לא באה. הכדור שהשתחרר מידיו של ג'קסון נפל על רגלו, וקיפץ לגופו של ריבס שהיה מספיק ערני לקלוט אותו. מיד אחר כך הוא קם ורץ עם הכדור, ריצת סלאלום לעוד שישה יארד. מהלך מדהים של שחקן גדול.

הטאצ'דאון השני של ברט פארב וסידני רייס במשחק נגד הקאובויס (7:23 לסיום הרבע השני) מראה גם הוא איך משחקים עד סוף המהלך. המהלך התחיל בעזרה של רייס בחסימת דמרקוס וור בקו ההתנגשות. כמו רוב הרסיברים שמבצעים חסימה על שחקן כבד מהם, רייס שיגר עצמו לרגליו של וור וסיים על הקרקע, אך מיד וללא השתהות הוא קם ורץ להמשך המגרש. בגלל הנפילה שלו בקו, נוצר מצב שאיש לא שמר עליו, והוא היה חופשי עבור פארב (שהתחמק יפה מהמגן מרקוס ספירז) לתפיסה וריצה קצרה לאחריה אל תוך האנדזון. לרייס היה משחק מדהים עם שש תפיסות ל-141 יארד ושלושה טאצ'דאונים.

מילה טובה מגיעה גם לרנדל גיי מניו אורלינס על עקירת הכדור מג'רמי ארווין מהקרדינלס 5:50 דקות מתחילת המשחק. גיי, שלא הצליח למנוע מארווין את תפיסת הכדור, רץ בעקבותיו והלך במכוון על הכדור במכה חזקה מאחורה, ואז המשיך בתיקול להבטיח את סיום הריצה של ארווין. אחרי ריצה מדהימה של הייטאוור לטאצ'דאון במהלך הראשון של המשחק ואחרי הדרייב של ניו אורלינס לטאצ'דאון משווה, נראה שהפעולה של גיי ושארפר (שאסף את הכדור המושמט) היא זו שהכתיבה את האופי של המשך המשחק אל עבר הניצחון הגדול של ניו אורלינס (14:45).

ואחרון חביב לשבוע שחלף, מר קורט וורנר, שהראה אומץ יוצא דופן עבור קוורטרבק ורץ מיד לאחר שמסר לחטיפה לתקל את וויל סמית' שחטף את הכדור. החוק אומר שאם קוורטרבק הולך לאחור או לכיוון אחר מחוטף הכדור, הוא מוגן ואסור לבצע עליו חסימה, אך אם הוא הולך אל המהלך בניסיון לתקל, הוא חלק מהמהלך והוא 'שחקן חופשי', ולכן מותר לחסום אותו. זה בדיוק מה שקרה, ו-וורנר חטף חסימה אכזרית מבובי מקריי. קורט יצא עד סוף המחצית הראשונה לעבור בדיקות גופניות וחזר מיד עם תחילת השנייה. סחתן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully