וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת הציעה לגוצ'ירדזה להאריך ההסכם בשבוע

19.1.2010 / 18:17

רק בישראל: סוכנו של החלוץ התבקש להחליט האם הגיאורגי, שחתם לשבועיים, יישאר לשבת. הקבוצה: "הכל תלוי בשחקן"

מקרה כזה יכול לקרות רק בליגה שלנו: הפועל פתח תקוה הציעה היום (שלישי) לסוכנו של החלוץ הגיאורגי רוואז גוצ'ירידזה, להאריך את ההסכם עליו חתם לפני שבועיים בשבוע נוסף, זאת לאחר שכבר שוחרר מהקבוצה. כזכור, השחקן חתם לפני שבועיים על הסכם עד תום העונה, המאפשר לקבוצה לשחררו לאחר שבועיים. גוצ'ירידזה שיחק פחות משני משחקים מאז שחתם אך למרות זאת הוחלט לשחררו אתמול ונדמה היה כי ימריא חזרה לגיאורגיה.

גורם בקבוצה אישר הערב כי: "הצענו לשחקן להישאר גם בסוף השבוע, מחוץ להסכם שנקבע. ההחלטה תלויה בו". גוצ'ירידזה שכבר ארז את המזוודות החליט להישאר בישראל והיום התאמן עם הקבוצה. מחר יחליט השחקן האם להישאר בישראל ולהיכלל בסגל הקבוצה למשחק בשבת מול בית"ר ירושלים.

הקשר איציק זעפרן מעירוני חדרה החל להתאמן בקבוצה. הקשר מחוף השנהב, אלכסנדר טוקפה, ישוחרר כנראה למרות שהוא מותיר רושם חיובי באימונים. מחפוד מעדיף להחתים חלוץ ולא קשר, בתקווה שישראל זגורי ישוחרר עד סוף השבוע ממכבי חיפה. בהפועל חיפה יצרו קשר עם גיא צרפתי והודיעו לו כי הם מוכנים לצרפו אם אלי מחפוד יסכים לשחררו, זאת לאחר השיחה שהתקיימה אתמול בין המנכ"ל אפי צפריר לבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully