וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנצ'ה: "חיפה רוצה אותי למשחק נגד הפועל ת"א"

19.1.2010 / 20:26

החלוץ ההונגרי אמר לוואלה! ספורט: ”בקרוב אגיע לישראל”. שחר הזכיר את פרנסמן כמועמד לעונה הבאה. פורוקארה מתרחק

החלוץ ההונגרי לאסלו לנצ'ה עשוי להגיע כבר מחרתיים (חמישי) לישראל על מנת לסכם את תנאיו בקבוצה, כך על פי מקורבים לעסקה. לנצ'ה אף אמר היום לוואלה! ספורט: "מכבי חיפה רוצה אותי למשחק נגד הפועל תל אביב ביום שני, בקרוב אגיע לישראל". בחיפה הבהירו כי הם מודעים לדרישה של הקבוצה ההונגרית לנהל איתו משא ומתן קצר ככל האפשר, משום שהקבוצה זקוקה לו במאבקי הליגה.

כפי שכבר פורסם, חיפה הגיעה לסיכום עם קבוצתו כבר בשבוע שעבר בנוגע לשווי הכרטיס, כחצי מיליון דולר. כזכור, אתמול אמר המנהל הספורטיבי של MTK בודפשט, לאסלו דומוני, לוואלה! ספורט: "למכבי חיפה יש שבוע לסגור את העסקה עם לאסלו לנצ'ה. אם העסקה לא תיסגר עוד השבוע, השחקן יישאר בקבוצה עד סוף העונה".

לנצ'ה בן ה-21 הוא חלוץ חוד שיכול להיות מתופקד גם בכנפיים בשיטה של חלוץ חוד ושני שחקני כנף. הוא מתנשא לגובה של 1.80 מטר. כנער הוא שיחק בגיורי, אבל את הקריירה המקצוענית החל במ.ט.ק בודפשט בשנת 2007. בקיץ האחרון הוזכר כמי שסלטיק והארטס הסקוטיות עוכבות אחריו. העונה הוא כבש 9 שערים ב-14 משחקים בליגה והוא נחשב לאחד מהשחקנים המבטיחים בליגה המקומית.

מדובר בחלוץ חזק וטכני שמצטיין גם ברגל וגם במשחק הראש ומי שנחשב לשחקן עם אחוזים גבוהים במצבי הבקעה. חוזהו במ.ט.ק יתסיים בעונה עונה וחצי, אך במועדון הונגרי החליטו שלא להמתין עד אז כדי שיוכלו להרוויח כסף ממכירתו.

פרנסמן מועמד

"אם דקל קינן יעזוב בתום העונה, נלך בכוח על הכוח על ביוואן פרנסמן ממכבי נתניה", כך אמר אמש גורם במכבי חיפה בנוגע לידיעה לפיה הבלם הוזכר כמועמד להצטרף בתום העונה. בימים האחרונים, העלה הבעלים יעקב שחר את שמו של הבלם במהלך שיחות סגורות. סוכנו של השחקן, סטיב קפלושניק, אמר הבוקר מדרום אפריקה: "אני יודע שפרנסמן מאוד פופולארי בישראל, אבל טרם הוגשה הצעה רשמית עבורו לדניאל יאמר. יש כל מיני דיבורים, אולי היו גישושים".

כזכור, בשבוע שעבר הוזכר שמו של קינן כמועמד להצטרף לקבוצת גנט מבלגיה, כנראה לעונה הבאה. קינן לא מעוניין לחתום על חוזה חדש בחיפה גם אם יוצע לו כזה בתום העונה, משום שהוא יהפוך לשחקן חופשי.

בחיפה אמרו הערב שלאור העובדה שסוכנו של פורוקארה, שעדיין לא יצר קשר עם הנהלת הקבוצה בנוגע להצעה שהונחה בפניו, השחקן עשוי שלא להגיע בסופו של דבר לישראל. גורם בקבוצה אמר: "הסוכן השבדי שלו הציג לנו לפתע דרישות אחרות. אם לא יהיה שינוי מפתיע עד מחר, פורוקארה לא יגיע לישראל". הערב הורה נשיא המועדון, יעקב שחר, שלא ליצור קשר עם השחקן.

עדכון ראשון: 19.1 13:52

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully