וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם ברביעי לא תהיה הסכמה, נעבור לאופציה הספרדית"

סוכנו של דה רידר מעדכן מהמו"מ על מעברו של ההולנדי להפועל ת"א: "עדיין אין הסכמה. גם אם הפערים קטנים, הם ישנם"

"אין עדיין הסכמה על העסקה. צריך לזכור שזו עסקה עם שלושה כיוונים וכל אחד צריך להסכים לתנאים. כרגע יש פערים שלא משנה אם הם קטנים או גדולים, הם עדיין פערים. מחר ננסה שוב לסגור את העסקה ואם הצדדים לא יגיעו להסכמה, נעבור לאופציה שנמצאת עבור דניאל בספרד". כך אמר הערב (שלישי) לוואלה! ספורט סוכנו של דניאל דה רידר, מינו ראיולה, שסיפר על כך שעדיין אין סיכום על מעבר של הקשר ההולנדי להפעול תל אביב.

מוקדם יותר היום השחקן עצמו צינן מעט את ההתלהבות וסיפר לוואלה! ספורט ש"אין לי מה לחדש לגבי המעבר שלי להפועל תל אביב. כרגע ישנם מספר קשיים , אבל אנחנו עובדים על זה. יש לי עוד הצעה מקבוצה ספרדית. לא מדובר בסלטה ויגו. כרגע אנחנו בוחנים את האפשרויות. כבר הבעתי את הסכמתי להגיע ולשחק בהפועל תל אביב עד תום העונה. הפועל היא קבוצה טובה, אבל הדברים עדיין לא סגורים. גם אם יסגרו הדברים, אני לא יודע להעריך אם אספיק להגיע ואהיה מוכן למשחק מול מכבי חיפה".

גם בגזרת הגנאי בוקארי סאדאת חלה התקדמות קלה, אך עדיין קבוצתו הטוניסאית מערימה קשיים על הפועל תל אביב ודורשת סכומים גבוהים מאוד על החלוץ.

הפועל תל אביב במו"מ עם מיגל הויוס

ובינתיים, בהפועל תל אביב הודיעו היום כי הם נמצאים במשא ומתן גם עם המגן הימני של נבחרת בוליביה, מיגל הויוס, שחקנה של בוליבאר מארצו, ומעוניינת לצרפו כבר בינואר. הויוס בן ה-28 שיחק במשך כל הקריירה בליגה בבוליביה ובעל 26 הופעות בנבחרת. ביממה האחרונה, אגב, פורסם כי השחקן עשוי להצטרף לקבוצה האורוגוואית אתלטיקו סרו והשחקן אישר כי הוא מנהל מגעים.

בחודש ספטמבר האחרון הושעה הויוס מכל פעילות למספר ימים לאחר שנכשל בבדיקת סמים אחרי הפסד הנבחרת לונצואלה. הויוס טען כי קיבל מהנבחרת תרופה שתמנע ממנו להקיא מכיוון שחש ברע לאחר המשחק. כעבור מספר ימים של בדיקות וחקירות, נוקה השחקן מאשמה והורשה לחזור לפעילות.

ועוד מהאדומים: הקבוצה התאמנה היום בסגל חסר. זוראב מנטשאשווילי החולה שוחרר מהאימון בעוד יהודה חוטה, בוריס קליימן וגל שיש התאמנו עם הנבחרת הצעירה ואילו ויקטור מרעי שוחרר בשל סיבות אישיות. השחקנים יזכו מחר ליום חופש ויחזרו לאימונים ביום חמישי לקראת משחק העונה בחיפה.

עדכון ראשון: 13:03

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully