וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע פנתה לנאור פסר

19.1.2010 / 12:22

גיא עזורי מעוניין במגן הימני, שאמר: "מקווה שזה ייסגר". המאמן כעס על אדמו. בנאיני הוצע, אך מועמדותו הוקפאה בינתיים

הפועל באר שבע פנתה למגן מכבי פתח תקוה, נאור פסר, והציעה לו להצטרף בהשאלה עד תום העונה. הבעלים אלונה ברקת פתחה במשא ומתן עם השחקן במטרה לצרפו עוד השבוע. פסר קיבל במהלך השבוע הצעות גם ממכבי אחי נצרת ובני סכנין, לאחר שהמשא ומתן שניהל עם מ.ס אשדוד נתקע, וכעת הוא מעוניין להצטרף לקבוצה של גיא עזורי. פסר אישר את המגעים והוסיף: "אני מקווה לסגור עד מחר בבאר שבע". את פסר מייצג סוכן השחקנים גלעד קצב.

לפני מספר ימים הנפיקה הפועל באר שבע ויזה לחלוץ עמנואל בנאיני, שהיה מועמד להפועל פתח תקוה, אך בינתיים הוחלט להקפיא את המגעים עימו. בנאיני יצטרף רק אם לא יימצא זר אחר.

בעקבות התבוסה אתמול להפועל תל אביב (4:1), בבאר שבע ממשיכים לבקר את משחק ההגנה של הקבוצה. "גיא לא יכול להשתלט על מה שקורה שם. פרגל פצוע, גלארסה הלך והוא עדיין לא מצא להם תחליף. הוא יוכל להחתים רק זר אחד ולכן הוא מתלבט", אמרו בקבוצה. בעקבות ההפסד אמרו שחקנים בקבוצה: "קשה מאוד לעצור את הסחרור שנקלענו אליו. ההגנה לא מתפקדת ולא מהיום. קבוצה עם התקפה טובה יכולה לפרק אותנו בדקות".

עזורי כעס בסיום המשחק על הקשר מוחמד אדמו, שספג כרטיס אדום והותיר את הקבוצה בעשרה שחקנים למרות הפיגור אליו נקלעה. "זאת הייתה עבירה של תסכול", אמרו בקבוצה. בסיום המשחק, שחקנים בבאר שבע לא הרבו לדבר בניהם ושקט שרר בחדר ההלבשה. שחקנים סיפרו כי השוער טברטקו קאלה הרבה לבקר במהלך המשחק את משחק ההגנה של הקבוצה, אך בסיום המשחק לא השמיע טענות. "גם הוא יודע שההגנה שלנו היא תמרון של הרגע האחרון", אמרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully