וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבי חלובה: "אם קוריס היה מגיע להצביע, היינו רוב"

19.1.2010 / 11:29

במחנה מ"מ יו"ר ההתאחדות התעוררו למציאות חדשה ולראשונה יהפכו למיעוט. קופל ביקש להסיר את הצו, ולוזון יוכתר ליו"ר

יושב ראש מרכז בית"ר אבנר קופל ביקש אתמול מפרקליטיו לבטל את צו המניעה לפרסום תוצאות הבחירות. הצו יוסר ביום חמישי והנהלת ההתאחדות תכריז על אבי לוזון כיושב ראש ההתאחדות הבא באותו יום. בישיבה יוכרזו גם שמותיהם של חברי ההנהלה החדשים.

יממה לאחר ההצבעה לבחירת הנהלת ההתאחדות הבאה, במחנה הפועל של שטרן חלובה התעוררו לבוקר חדש. לראשונה בהיסטוריה, יוכלו אנשי מכבי ובית"ר לאחד כוחות בהצבעות ולהוות רוב. אמש (שני), לאחר שהתברר שאבנר קופל ומרכז בית"ר קיבלו ארבעה מנדטים, ספרו בהפועל את רשימת המועמדים שלהם ברשימה המאוחדת עם אנשי מכבי. אנשי הפועל לא הגיבו אתמול לתוצאות וניסו לשמור בדיסקרטיות על הבעיה המרכזית שמתעוררת מתוך קריאת התוצאות: מתוך 25 מנדטים, לאנשי הפועל יהיו 14 ולאנשי מכבי 11 חברים בהנהלה.

"אם מכבי תאחד כוחות עם בית"ר בהצבעות תהיה לנו בעיה. הכוח כבר לא אצלנו כפי שהיה בעבר", אמר אחד מחברי ההנהלה, "המנדט הבא היה מגיע לנו אם היינו מקבלים עוד 20 קולות שהיו ביד של ירון קוריס. אבל הוא לא הגיע להצביע". בבחירות הקודמות מחנה מכבי כלל 12 חברים ולבית"ר היו שניים. הפועל החזיקה ברוב משום שהיו לה 15 נציגים בהנהלה. גורם במרכז בית"ר אמר: "במשך 30 שנה סבלנו מהם, עכשיו המחנה שלהם הוא מחנה מיעוט. אם מכבי יסכימו לשתף פעולה, הם יהיו בדעת מיעוט בקדנציה הבאה".

בעקבות מחיקת העתירה שהוגשה על ידי רשימת בית"ר שמשון תל אביב לבית המשפט, הותרו היום לפרסום תוצאות הבחירות בהתאחדות שנערכו במסגרת האסיפה הכללית. בתיבת הקלפי נספרו 149 מעטפות, מהן שתיים פסולות. סך כל הקולות הכשרים הסתכמו ב-1,105 קולות, מתוכם 970 לרשימה א' (מכבי תל אביב) ו-135 קולות לרשימה ב' (בית"ר שמשון ת"א). המשמעות היא שלרשימה א' יהיו 25 חברי הנהלה ולרשימה ב' יהיו ארבעה.

רשימת חברי ההנהלה החדשה: אבי לוזון, שטרן חלובה, מוני הראל, חיה יונה, אלונה ברקת, חזי מגן, צבי וייצנר, באסם סולימן, ירון קוריס, אביב בושינסקי, ציון וייצמן , קובי כדורי, גיל לב, חסן אבו סאלח, אריאל שיימן, אפרים גבאי, איציק קורנפיין, רחמים ריקי בכר, דודי גיל, מנדל דוידוביץ', נתן סלובטיק, רביב ספיר, פרוספר אזגי, ויקטור יונה, אריה זייף, אבנר קופל, שמואל שניצר, שמעון מימון, עו"ד קרן נהרי.

עדכון ראשון: 11:29
עדכון אחרון: 17:25

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully