וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: הפסדת? לא נורא

19.1.2010 / 10:33

סן דייגו האריכה את חוזהו של נורב טרנר עד 2013, וייד פיליפס יישאר בדאלאס. בפאלו מצאה כנראה מאמן: צ'אן גיילי

שני המאמנים המפסידים של יום ראשון, וייד פיליפס מדאלאס ונורב טרנר מסן דייגו, לא יישארו מחוסרי עבודה בעונה הקרובה. על פי מקורות בדאלאס, ג'רי ג'ונס צפוי להשאיר את פיליפס כמאמן הקאובויס בעונה הקרובה, אם כי בשלב זה לא יאריך את חוזהו. לקאובויס יש אופציה שאותה יממשו, כפי הנראה, להשאיר את המאמן גם בעונת 2010. טרנר, ששוב כשל במשימה להגיע עם הצ'ארג'רס לסופרבול, יישאר בקבוצה עד 2013, לאחר שחוזהו, שאמור היה לפוג לאחר העונה הבאה, הוארך בשלוש שנים. "אני חושב שהוא עושה עבודה מעולה", אמר נשיא הקבוצה דין ספאנוס.

צ'אן גיילי יאמן את בפאלו. המאמן בן ה-57 נחל כשלונות כמעט בכל מקום בו הדריך בשנים האחרונות, והבילס, שחיפשו מאמן זמן רב, שמו בו את מבטחם. גיילי אימן את דאלאס בין 1998 ל-1999 והצעיד את הקאובויס פעמיים לפלייאוף, בהן הודחו בשלב הוויילד קארד. לאחר מכן אימן בג'ורג'יה טק, ממנה פוטר ב-2007, ועבר להיות מתאם ההתקפה של קנזס סיטי צ'יפס, ממנה שוחרר על ידי המאמן החדש של הקבוצה טוד היילי בתחילת 2008.

שון אליס, הקיצוני הגנתי של ניו יורק ג'טס, שבר את ידו במשחק הניצחון 14:17 בסן דייגו, אולם צפוי לשחק נגד אינדיאנפוליס ביום ראשון (22:00, METV). וינסנט ג'קסון מהצ'ארג'רס נאזק לדקות ספורות לאחר שנתפס נוהג ברכבו ללא רישיון וללא לוחיות רישוי בתוקף.

האם נורב טרנר צריך להישאר מאמן הצ'ארג'רס?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully