וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כץ וצפריר נפגשו בנוגע לצרפתי

18.1.2010 / 18:42

מנכ"ל הפועל פ"ת ביקש להקפיא את המגעים עם הקשר עד להחלטת מחפוד. המועדון ינפיק ויזות למקוומבה, גאריזו ונוגיירה

מנכ"ל הפועל פתח תקוה, אפי צפריר, נפגש היום (שני) עם הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, בנוגע לבקשה של האחרון להעביר לשורותיו את הקשר גיא צרפתי. הפגישה נערכה בקיבוץ שפיים לפני הבחירות לתפקיד יו"ר ההתאחדות לכדורגל. במהלך הפגישה ביקש צפריר, שהתייעץ עם המאמן אלי מחפוד, להקפיא את המגעים עם הקשר עד שהמועדון יקבל החלטה בעניינו. כץ אמר לאחר הפגישה: "אנחנו מאוד רוצים את גיא צרפתי ונעשה הכל כדי שיעבור אלינו. קיבלנו אישור לנהל איתו משא ומתן".

המועדון מתכוון לבקש מחר להוציא ויזות עבור שלושה מועמדים למבחנים: הקשר ההתקפי פרננדו גאריזו (25) והחלוץ האנגולי אלדון מרטינס מקוומבה (25), איתם ניהלה משא ומתן בימים האחרונים וכן עבור פטריק נוגיירה, חלוץ מברזיל, שעשוי להגיע בימים הקרובים למבחנים לאחר שסוכנו ביקש לזמן אותו על חשבונו לארץ. המאמן אלי מחפוד אישר כי השלושה מועמדים לקבוצה.

שחרורו של הבלם דן אדו הגיע במהלך היום למשרדי המועדון והוא יוכל ליטול חלק במשחק הבא מול בית"ר ירושלים. אדו כבר עבר בבקרת התקציבים, שמחכה לשחרור שלו. המנכ"ל אפי צפריר אמר כי "מדובר בשחקן הגנה מהיר וכשרוני שיכול להתפתח לשחקן ברמות הגבוהות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully