וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיינה פייבוריטית

נבן ספאחיה

18.1.2010 / 17:22

נבן ספאחיה, מאמן מכבי תל אביב לשעבר, מנתח את הבתים ובטוח: "הבית של מכבי הוא הקשה ביותר. האיטלקים פייבוריטים"

בהגרלה של הטופ 16 יש חלוקה מעניינת לבתים, ולדעתי יש שני בתים חזקים במיוחד; בית ו', שכולל את מכבי תל אביב, ריאל מדריד, סיינה ואפס פילזן, הוא הבית הקשה ביותר מבחינתי. כל אחת מהקבוצות הללו טובה מספיק בשביל לנצח בכל מגרש באירופה, וכל קבוצה יכולה לקחת את ראשות הבית. בעיקרון, סיינה יותר טובה מיתר הקבוצות, אבל הפערים לא גדולים באמת. ריאל מדריד משתפרת בכל יום שעובר; בתחילת השנה הם בנו סגל מאוד יקר, אבל היו להם בעיות בתחילת העונה בגלל פציעות רבות. עכשיו הם משתפרים לאט לאט: הם צירפו את מרקו יאריץ' ואנטה טומיץ' לא מזמן, וכרגע יש להם קבוצה מאוד עמוקה שאני בטוח שתיראה הרבה יותר טוב.

לא יצא לי לראות את מכבי תל אביב השנה, אלא רק לשים לב לתוצאות שלה. מבחינתי יהיה מעניין מאוד לראות את מכבי בשלב הזה. לגבי פילזן, למרות שהם הגיעו לטופ 16 בשנייה האחרונה, יש להם קבוצה טובה מאוד עם הרבה מאוד שחקנים בעלי יכולת אישית גבוהה. קשה לי מאוד לנחש או לתת השערה מי תיקח את הבית הזה. כרגע סיינה היא הקבוצה הטובה ביותר בבית, אבל הכול יכול לקרות.

גם בית ח' עם אולימפיאקוס, קאחה ויטוריה, חימקי מוסקבה וציבונה זאגרב הוא בית מאוד קשה. לדעתי לציבונה אין באמת סיכוי להתמודד על ההעפלה לשלב הבא, כך שהקרב יהיה בין אולימפיאקוס, קאחה ויטוריה וחימקי. קשה לי לסמן פייבוריטית מוחלטת להעפיל לשלב הבא. שלוש הקבוצות החזקות בבית הן די שוות ותהיה שם התמודדות מעניינת.

בבית ז', עם צסק"א מוסקבה אפשר למצוא את מלאגה, ז'לגיריס קובנה ופרוקום סופוט. ללא ספק יש לצסק"א יתרון - אני חושב שהם הקבוצה הכי טובה בבית. מלאגה, ז'לגיריס ופרוקום יאלצו להתמודד על המקום השני בבית. למרות פתיחת העונה של צסק"א, כמו תמיד יהיה אפשר למצוא אותה בעלית של אירופה, ביחד עם כל הקבוצות הגדולות: ברצלונה, ריאל, פנאתינייקוס, אולימפיקוס, סיינה, מכבי וקאחה. אני אופתע אם תהיה קבוצה שתפתיע את אחת מן הקבוצות הללו.

בית ה, שכולל את ברצלונה, פנאתינייקוס, פרטיזן בלגרד ומארוסי, לא אמור להוות מכשול גדול עבור הפייבוריטיות בו. אין שאלה לגבי זהות העולות לשלב הבא, ואם כבר אז השאלה היא מי תסיים בראשות הבית - פנאתינייקוס, או ברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully