וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק סאנצ'ז: "עוד לא סיימנו את העבודה"

18.1.2010 / 10:43

אחרי הניצחון על הצ'ארג'רס, הקוורטרבק של הג'טס בטוח לקראת המפגש מול אינדיאנפוליס. פארב: "בשביל זה חזרתי"

"אף אחד לא רצה לראות את המץ' אפ הזה. כמה חבל, כי הנה אנחנו באים!". רקס ריאן, מאמן ניו יורק ג'טס, סיים את העבודה שלו עם ניצחון 14:17 בסן דייגו, ועכשיו הוא מתכונן לאינדיאנפוליס קולטס, אותה יפגוש ביום ראשון הקרוב בגמר ה-AFC (ב-22:00, שידור ב-METV). "האמנו בעצמנו לכל אורך העונה, ואנחנו לא מתכוונים להתנצל בפני אף אחד".

הקוורטרבק מארק סאנצ'ז לא רשם משחק גדול, אבל ניווט היטב את ההתקפה ושם את הכדור בידיים הנכונות, של דסטין קלר, כדי להעניק לג'טס יתרון שאחריו לא הביטו לאחור. "עדיין לא סיימנו את העבודה", אמר סאנצ'ז בסיום, "זה ניצחון גדול למועדון הזה". הליינבקר בארט סקוט הוסיף: "אל תשימו לב לדברים עצמם, שימו לב לתוכן שמתחבא. אנחנו לא הג'טס הישנים, ואנחנו מנסים לשנות את החשיבה של אנשים כלפינו".

לדניאן טומלינסון המאוכזב ידע להעריך את המנצחים. "זו ההגנה הטובה ביותר ששיחקתי נגדה כל העונה", אמר הרץ האחורי של סן דייגו, "בריצה, בתפיסה, הם מוכנים להכל. צריך להסיר בפניהם את הכובע".

קבוצה אחרת שרחוקה משחק אחד מהסופרבול היא מינסוטה וייקינגס, שרמסה את דאלאס 3:34 ותיסע בשבוע הבא לניו אורלינס (בין ראשון לשני, 1:30, FOX). ברט פארב היה עצום עם ארבעה טאצ'דאונים, וסיכם במשפט אחד את ההצגה שלו ושל חבריו: "זו הסיבה שחזרתי", אמר הקוורטרבק, שהוסיף עקיצה לכיוון הקאובויס: "כנראה שהפעולה שגרמה לי לתשישות הגדולה ביותר היום הייתה לשמוח. אני מרגיש שאני משחק באותה צורה, כל עוד אני במגרש, תמיד תראו ממני התלהבות כנה".

קית' ברוקינג, הליינבקר של דאלאס, התעמת עם בראד צ'ילדרס, מאמן הווייקינגס, לאחר הטאצ'דאון האחרון שהעלה ל-3:34, שתי דקות לסיום. "אני חושב שזה חוסר כבוד", אמר. המאמן הגיב: "לא הייתה פה זריית מלח על הפצעים, פשוט דאגנו לעניינים שלנו". טוני רומו, ששוב לא עמד בציפיות, ציין את האכזבה: "בכל פעם שאתה לא מצליח להשיג את מה שרצית ולהיות מספר 1, אתה מתוסכל. כרגע פשוט קשה לעכל שהעונה שלנו נגמרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully