וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"למכבי חיפה יש שבוע לסגור את העסקה"

18.1.2010 / 9:31

המנהל הספורטיבי של MTK בודפשט לוחץ בעסקת לנצ'ה. חרזי טס לפינלנד כדי לזרז את החתמת פורוקארה. זגורי זומן לצעירה

"למכבי חיפה יש שבוע לסגור את העסקה עם לאסלו לנצ'ה. אם העסקה לא תיסגר עוד השבוע, השחקן יישאר בקבוצה עד סוף העונה", כך אמר אמש לוואלה! ספורט המנהל הספורטיבי של MTK בודפשט, לאסלו דומוני, בנוגע לאפשרות שהקשר לאסלו לנצ'ה יעבור למכבי חיפה. דומוני אישר כי "הפרטים עם מכבי חיפה סגורים וכל שנותר הוא סיכום בין השחקן למועדון". לנצ'ה הוצע בתחילת העונה בסכום של 250 אלף יורו, אבל בעקבות הכושר הטוב בו הוא נמצא (תשעה שערים, 12 משחקים), קבוצתו דורשת עליו כעת כ-500 אלף דולר (כ-350 אלף יורו).

מכבי חיפה הודיעה אתמול כי הסקאוט אלון חרזי המריא לפינלנד בכדי לצפות במשחק הידידות של הנבחרת המקומית מול דרום קוריאה. מתברר כי במכבי חיפה ביקשו מהסקאוט לשוחח עם פורוקארה לאחר המשחק בכדי לזרז את עסקת החתמתו. מקורב לעסקה אמר: "מדובר בעסקה בשווי כולל של 1.1 מליון דולר לשלוש שנים. אם העסקה תיפול על 50 או אפילו 100 אלף דולר, זה יהיה טיפשי".

אתמול פורסם סגל הנבחרת הצעירה ולהפתעת רבים הקשר ישראל זגורי לא נכלל בו, אולם כיום קיבל השחקן זימון על ידי המאמן מוטי איווניר. כפי שפורסם אתמול, הקשר ישראל זגורי קיבל אור ירוק מהנשיא יענקל'ה שחר לעבור להפועל פתח תקוה וכעת הדברים תלויים באלישע לוי, שמעכב את ההחלטה בגלל הפציעה של אייל גולסה. יחד עם זאת, למרות הפציעה זגורי לא שותף בשבת ונראה כי צירופם הצפוי של פורוקארה ולנצ'ה, או לפחות של אחד מהם, תסלול את דרכו של הקשר לקבוצה של אלי מחפוד. בהפועל פתח תקוה מחכים אף הם לתשובה סופית משום שאז הם עשויים לשחרר את גיא צרפתי, שמשחק באותה עמדה, להפועל חיפה. הקבוצה מהכרמל מוכנה לשלם פיצוי גבוה עבורו. כך או כך, ההחלטה של אלישע לוי תתקבל היום.

בעקבות העובדה שדקל קינן נחוש לעזוב לאירופה ולא מתכוון להאריך את חוזהו, במכבי חיפה עשויים לנסות למכור אותו לקראת סיום העונה על מנת להרוויח נתח כלשהו מהעסקה.

במכבי חיפה טרם קידמו את עסקת עידן ורד, מאז הפניה של יעקב שחר לבית"ר לפני מספר שבועות. גורם במועדון אמר: "שחר שוחח פעם אחת עם קורנפיין, קיבל תשובה שלילית ומאז לא חלה התקדמות". בחיפה יודעים שייתכן מאוד שבית"ר לא תסכים לשחרר את ורד, שמרוויח משכורת מינימום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully