וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א - הפועל ב"ש: באדיר ושכטר שבים להרכב

סגנית המוליכה תהנה מחזרתם של השניים כשתארח את הקבוצה של גיא עזורי (20:00, ע' 1). מליקסון בספק גדול

הפועל תל אביב סיימה היום (ראשון) את הכנותיה לקראת המשחק מחר מול הפועל באר שבע. האדומים יודעים שמדובר במשחק קריטי וכי שום דבר פרט לניצחון לא יספיק מחר על מנת להישאר בתמונת האליפות ולבוא למשחק העונה בשבוע הבא עם ביטחון. מאז המחזור השישי ניצחה הקבוצה חמישה משחקים רצופים בבית ובמלך ריצה הזו כבשה 19 שערים מול ספיגה של ארבעה ומחר ינסו האדומים לשמור על המאזן החיובי.

אלי גוטמן ערך היום אסיפת קבוצה קצרה ואמר לשחקניו: "גם כשלא הולך והמשחק לא מתפתח כמו שצריך, אסור לעזוב את עקרונות המשחק שלנו". המאמן התכוון לשני המשחקים האחרונים בהם הפועל לא נראתה טוב בדקות האחרונות של ההתמודדויות עם בית"ר ירושלים ומכבי פתח תקוה.

בהרכב שיפתח מחר יערוך גוטמן שני שינויים צפויים. הקפטן וואליד באדיר, שנעדר משני המשחקים האחרונים בגלל הרחקה, ישוב למרכז ההגנה במקומו של יהודה חוטה ואיתי שכטר ישוב לחוד על חשבונו של הגיאורגי זוראב מנטשאשוילי. שאר ההרכב צפוי להיות זהה, כשמהראן לאלה ימשיך לפתוח בחוד ואילו ערן זהבי ישחק מתחת לחלוצים.

בהפועל מקווים כי עד סוף השבוע יצטרף קשר וויגאן, דניאל דה רידר, בהשאלה עד תום העונה וזאת לאחר שהגיעו איתו להבנות כספיות. בוקרי סאדאת שגם איתו כבר קיימת הסכמה עקרונית, אך התנאים מול קבוצתו הטוניסאית עדיין לא סוכמו.

הרכב משוער: ניל אברבנל, דני בונדר, וואליד באדיר, דגלאס דה סילבה, דדי בן דיין, אביחי ידין, ביבראס נאתכו, גילי ורמוט, ערן זהבי, איתי שכטר, מהראן לאלה.

באר שבע בונה על אדמו

בהפועל באר שבע לא מתכוונים לסכן את הקפטן מאור מליקסון, שחזר להתאמן, אך אינו כשיר למשחק בבלומפילד ויישאר מחוץ להרכב של האדומים. בשלב זה לא בטוח אם מליקסון ייכלל בסגל ונראה כי רק מחר לקראת המשחק יוחלט על כך. בכלל, המאמן גיא עזורי יצטרך לאלתר לא מעט במשחק הקרוב. עזורי תרגל בהרכב את חנן פדידה, גיל בלומשטיין ואוהד קדוסי בהתקפה, כשגם מוחמד אדמו, שחקן הרכש החדש, אמור לפתוח.

מי שתורגלו בעמדת המגן הימני השבוע במקום מרכוס גלארסה ששוחרר הם אייל שן ויוסי אופיר. על פי האימון המסכם, נראה כי דווקא האחרון יפתח בעמדה הזאת כששן יפתח בקישור. בקבוצה תולים תקוות גדולות דווקא באדמו. גורם בקבוצה אמר אמש כי: "בניגוד לשחקנים אחרים, בלי קשר ליכולת, השחקן הזה לא ישוחרר עד תום העונה".

הבלם הצ'כי פאבל פרגל עדיין פצוע ולא ייכלל בסגל. גם אביתר אילוז שלא התאושש מהפגיעה בקרסולו יהיה מחוץ לסגל. דנילו מוריירה ישחק במרכז ההגנה לצדו של נדב קידר. במועדון הביעו שביעות רצון גדולה מזימונו של סיראז' נאסר הצעיר לסגל הנבחרת האולימפית. עזורי, אגב, מתלבט בינו לבין בלומשטיין.

בבאר שבע מעריכים כי 1,500 אוהדים ילוו את הקבוצה לבלומפילד.

הרכב משוער: טברטקו קאלה, יוסי אופיר, דנילו מוריירה, נדב קידר (ריאן אדלי), שמעון הרוש, מוחמד אדמו, אייל שן, דוד רביבו, גיל בלומשטיין (סיראז' נאסר), חנן פדידה, אוהד קדוסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully