וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: מת גיינס אדאמס משיקגו

17.1.2010 / 18:59

הקיצוני הגנתי, שנבחר רביעי בדראפט 2007, הוחש לבית חולים בדרום קרוליינה, שם נקבע מותו. אד ריד: "50 אחוז שאפרוש"

גיינס אדאמס, הקיצוני הגנתי של שיקגו ברס, נמצא היום (ראשון) ללא רוח חיים בדרום קרוליינה והובהל לבית חולים, שם נקבע מותו מסיבה לא ברורה בגיל 26. אדאמס שיחק במכללת קלמזון ונבחר במקום הרביעי הכללי בדראפט 2007 על ידי טמפה ביי באקנירס. באוקטובר האחרון הוא הועבר בטרייד לברס. ב-47 משחקים בקריירה רשם אדאמס 67 תיקולים ו-13.5 הפלות קוורטרבק.

האם אד ריד פורש מפוטבול? לאחר משחק ההפסד של בולטימור 20:3 באינדיאנפוליס, אמר הסייפטי בן ה-31 כי ייתכן שיתלה את הקסדה: "הסיכויים שלי לחזור הם 50-50. יש לי רופאים מצוינים, ואחרי שאקבל מהם חוות דעת, אחליט אם להישאר או לפרוש. בסופו של דבר זו תהיה החלטה שלי האם להמשיך לשחק עם פציעות". גם חברו של ריד לקבוצה, התופס הוותיק דרק מייסון, שוקל פרישה. מייסון כבר הודיע על פרישה מפוטבול לפני פתיחת העונה, אולם חזר בו והצטרף שוב לרייבנס.

שחקן אחר שכמובן פרישה מבחינתו היא אפשרות סבירה הוא קורט וורנר מאריזונה, שנפצע במשחק ההפסד בניו אורלינס 45:14. אם יחליט לפרוש, עלתה אופציה מעניינת באריזונה, לפיה דונובן מקנאב יגיע לקרדינלס בטרייד עם פילדלפיה. וורנר עצמו אמר לאחר המשחק: "יש לי כמה רעיונות, אבל לא זה הזמן לדון בהם. בכל מקרה, זה לא יהיה תהליך ארוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully