וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיאוריית הכאוס נוסח בית"ר

דור בלך

17.1.2010 / 15:38

שחקני הקבוצה נחצים לגבי השפעת פרשת אגייאר ולגבי ההחלטה של שום. ג'יימי אגייאר: "תנו לנו לטפל בגומא בשקט"

ההפסד אמש למכבי פתח תקוה במסגרת המחזור ה-18 של ליגת העל, הראשון של בית"ר ירושלים באצטדיון טדי מאז נובמבר 2008 אז נוצחה 2:0 על ידי הפועל תל אביב, נבלע בבלאגן הגדול בו שרוי המועדון בימים האחרונים מאז אישפוזו בכפייה של הספונסר גומא אגייאר והערפל שירד על עתיד המועדון.

"אנשים חושבים שזה לא משפיע, אבל אחרי הכול אנחנו בני אדם", אמר שחקן בקבוצה, אלא ששחקן אחר אינו הסכים איתו. "מכבי פתח תקוה ניצחה אותנו רק בזכות כדורגל עדיף שלה. הם שיחקו כקבוצה וידעו לנצל את כל נקדות התורפה שלנו".

עידן טל שחקן בית"ר ירושלים. מגד גוזני
בבית"ר, כולם נגד כולם. עידן טל/מגד גוזני

"שחקן שלא נותן הכול בגלל יחסים עם המאמן הוא לא מקצוען"

המאמן יצחק שום הפיל אתמול את מרבית האשמה על העומס, לאחר שבית"ר נאלצה לשחק שלושה משחקים תוך פרק זמן של חמישה ימים, מה שהגביר במעט את המתיחות בינו לבין השחקנים. "הוא אומר שהוא ידע שזה מה שיהיה, אז למה לא לתת לאלה שנחו בגביע הטוטו לשחק וככה לבטל את אלמנט העייפות בחצי מההרכב? הרי עמית בן שושן, איתן טיבי, קובי מויאל ותומר בן יוסף היו רעננים ויכלו לשחק", התלונן שחקן בכיר בקבוצה על ההחלטה של שום.

"בתכל'ס אנחנו לא מנצחים שלושה משחקים בחודש, אז בחמישה ימים?", תהה השחקן. עם זאת, בקבוצה לא ממהרים לגבות את השחקנים. שום לא יפוטר עקב חוזהו, שיוכפל במידה ויעשה כן, ומקור בקבוצה מספר כי "שחקן שלא נותן את הכול רק בגלל היחסים עם המאמן הוא לא מקצוען. הרי לא המאמן משלם את שכר השחקנים, הם צריכים לתת את הכול בשביל המועדון והאוהדים, מי שלא עושה את זה לא מכבד את עצמו כשחקן".

בקבוצה התייחסו גם לחוסר המוטיבציה של חלק מהשחקנים: "אם יש מישהו שלא רוצה להיות פה ולתת הכול שיהיה מספיק הוגן בשביל להודות בזה ולבקש לעזוב. גם אם הוא השחקן הכי מוכשר בקבוצה, אם אין לו את המוטיבציה והוא נותן פחות ממאה אחוזים עדיף שלא יהיה פה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
יצחק שום מאמן בית"ר ירושלים. מגד גוזני
בעייתי מאוד לפטר אותו. יצחק שום/מגד גוזני

ג'יימי אגייאר: "תנו לנו לטפל בגומא בשקט"

ג'יימי אגייאר, רעייתו של גומא, הגיבה היום (ראשון) לראשונה מארצות הברית, אליה טסה לאחר אשפוזו של האחרון בבית החולים "אברבנאל" בלילה שבין רביעי לחמישי. "אני אוהבת מאד את גומא", מסרה ג'יימי בהודעה רשמית לתקשורת, "חשוב לי להיות איתו ברגעיו הקשים, ולכן כבר בימים הקרובים ביותר אחזור לישראל יחד עם ילדינו.

"נסעתי לארצות הברית רק לאחר שהתייעצתי עם רופאיו, שאמרו שהוא זקוק למנוחה מוחלטת ולשקט, ועדיף שאסע לארצות הברית ואביא הנה, לירושלים, את ילדינו הקטנים כדי שכאשר גומא יחזור הביתה – כולנו, המשפחה האוהבת, נהיה כאן איתו, נחבק אותו ונעניק לו את החום ואת האהבה לה הוא דרוש.

"ואני פונה לכולם: גומא הוא אדם שמדינת ישראל והעיר ירושלים יקרים לו, ולכן הוא העניק להם כל כך הרבה. הוא מעולם לא הרע לאיש. כאשתו האוהבת אני פונה לכולם – האוהדים, תושבי ירושלים והתקשורת – תנו לנו, משפחת אגייאר, לטפל בגומא בחיק המשפחה. אמנם גומא הוא פילנטרופ ואוהד ספורט גדול - אבל הוא גם אדם פרטי, בוודאי כאשר הוא זקוק לתקופת החלמה. אנא כבדו את גומא ואותנו, בני משפחתו, ותנו לנו את השקט הדרוש לכולנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully