וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "לא שם על הקהל, הם לא בוגרי הרווארד"

הבעלים של הפועל חיפה, שיצא בליווי שוטרים וזכה לקללות מהקהל, הוסיף: "המשחק הכי גרוע שלנו". גרגורי: "השופט היה נדיב איתם"

הפועל חיפה ירדה פצועה וכואבת הערב (שבת) מה-2:2 נגד תשעת השחקנים של מכבי אחי נצרת. האוהדים קראו קריאות גנאי נגד המאמן שלומי דורה ובמיוחד נגד הבעלים, יואב כץ, שליווי משטרתי דאג למנוע פגיעה שלו מאז שער היתרון של נצרת ועד לחזרתו הביתה למלון בכרמל.

בתגובה לקריאות של הקהל נגדו, אמר כץ בסיום המשחק: "זה חלק מלעשות עסקים, ואני לא שם על הקהל. הם לא בוגרי הרווארד, הם לא זוכי פרסי נובל, ככה שמבחינתי אני ממשיך בשלי. זה לא ממש איכפת לי. טרומן אמר שאם אתה לא יכול לסבול את החום, צא מהמטבח".

לגבי המשחק אמר הבוס: "זה היה המשחק הכי גרוע של הפועל חיפה שראיתי. חייבים זעזוע מיידי בקבוצה. היה פשוט איום ונורא. שינוי מקצועי הוא מתחייב כי אי אפשר לשחק בצורה הזו. אם אי אפשר לנצח את נצרת בתשעה שחקנים, זה מצב נוראי. אנחנו לא מתכוונים בכל מקרה לערוף ראשים ולא יהיה שינוי בצוות המקצועי".

כץ המשיך והדגיש כי השינויים יהיו מינוריים: "אני לא נוהג לעשות זעזועים במערכת ולתת קנסות, אבל אני אדרוש הסברים. אני אשב ואנתח את המשחק כדי שדברים כאלה לא יחזרו על עצמם. היום האשמה הייתה של כל הקבוצה, כולל המאמן. אני משקיע הרבה זמן והרבה מחשבה בקבוצה, אבל יחד עם זאת התגובות של הקהל לא מזיזות לי לפה או לשם. הכעס של האוהדים לא אמור להיות מופנה לאנשים שתורמים לקבוצה כל כך הרבה".

מאמן הפועל חיפה, שלומי דורה, סיכם: "אני חושב שהיה משחק מאוד מוזר. דווקא ב-11 מול 11 היה משחק הרבה יותר טוב שלנו. למעשה על כל הרחקה של שחקן שלהם הם קיבלו בונוס של שער. זה היה חוסר עירנות בהגנה ושערים שהיה אסור לנו לספוג. חוץ מזה הם לא הגיעו לשום דבר. זה יותר איבוד נקודות שלנו מאשר נקודה של נצרת".

על הדברים שלא עבדו בקבוצתו, הוא הוסיף: "לא שיחקנו מספיק חכם וחבל על הנקודות האלה". לגבי דבריו של כץ על זעזוע בקבוצה אמר דורה: "הוא בעל הבית ואיזה זעזוע שהוא יעשה יהיה מקובל עליי. אין הרבה מה להסביר על משחק הזה. יכולנו לברוח לתחתית. אני חושב שכל העונה הזו מתבטאת בעליות וירידות. אולי עכשיו אנחנו נמצאים שוב בירידה ונקווה שהעלייה תגיע מהר. הקבוצה מאז הדרבי לא מתפקדת מי יודע מה וזה בלשון המעטה. היה חשוב לנו היום להבקיע אחרי ששלושה משחקים לא עשינו זאת, אבל כשאתה כובש וסופג כאלה שערים, אז זה לא שווה שום דבר. בשבועיים הקרובים נצטרך להחליט על חיזוק, אבל אם לא יהיה שחקן שיבוא וישדרג את הקבוצה בצורה מעשית, אז לא נביא סתם".

ערן לוי, שכבש ובישל, אמר: "פספסנו משחק שהיה בידיים שלנו. צריך להגיד כל הכבוד לאחי שהוציאה נקודה, אבל אנחנו אלה שהפסדנו שלוש נקודות בטוחות. לא קרה שום דבר. אלה דברים שקורים בכדורגל, אני אפילו שמח שלא הפסדנו את הנקודה כי נצרת העבירה את הזמן ויצאנו מריכוז. זה בהחלט מלחיץ את המערכת, אבל מה לעשות. זה חלק מהכדורגל והפנים עכשיו קדימה למשחק הבא".

גרגורי יצא מרוצה מהתיקו

במכבי אחי נצרת היו מאושרים מהנקודה הזו, למרות שבפועל איבדו אפשרות לזכות בשלוש נקודות יקרות. מאמן אחי, ג'ון גרגורי, אמר בסיום: "אני מאוד גאה בשחקנים שלי. הוכחנו הרבה מאוד אופי היום, אבל אנחנו צריכים אפילו לעמוד כאן ולהיות יותר גאים כי כשהובלנו, השופט לא התכוון לדעתי להוציא לנו עוד שחקן ורק אחרי הצהוב שהוציא לעמרייה, הוא היה חייב להוציא את השני.

"נתנו לחיפה בדקות האחרונות לחזור ולא הגיע להם לחזור למשחק. השחקנים שלי עבדו קשה מאוד על המגרש וזה בזכות האווירה הטובה שיש לנו בקבוצה. אני חושב שהשופט היה מאוד נדיב עם הקבוצה הביתית. כשנסתכל על המשחק בעוד כמה ימים, נדע שהבחורים שלנו נתנו הופעה מדהימה וזו הייתה נקודה מאוד חשובה בשבילנו. אני מאוד שמח על ההצטרפות של רמי דואני שעשה היום את ההבדל כשנכנס לשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully