וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שום: "ידענו שאנחנו הולכים לשלם את המחיר"

דור בלך

16.1.2010 / 21:28

מאמן בית"ר ירושלים הודה לאחר ההפסד למכבי פ"ת כי שם את הגביע לפני הליגה. דמארי: "שחקנים פה שורפים את הדשא"

מגד גוזני

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

אחד הפלוסים בספורט, הוא שתקופות קשות ורגעים לא פשוטים ניתנים לפתירה על גבי המגרש בכל שבוע. בדיוק להזדמנות שכזו זכתה הערב (שבת) בית"ר ירושלים, שהגיעה לאחר פרשת הספונסר שלה, גומא אגייאר, וקיוותה להשאיר את כל זה מאחוריה, ולזכות ב-3 נקודות מול הקבוצה מתחתית הטבלה. אלא שההיפך קרה, התקופה הקשה ניכרה על משחקה של מחזיקת הגביע, מה שאיפשר לפתח תקוה של פרדי דוד לזכות בניצחון 1:2 מוצדק בהחלט, שגם הפך לפעם הראשונה העונה שבית"ר מפסידה בבית.

"אם לא ננצח בב"ש, כלום לא שווה"

דוד נשמע מרוצה בסיום, אבל סירב להתלהב יתר על המידה: "הגענו להרבה מצבים", אמר דוד. "הייתי מאוד מרוצה מתכנית המשחק שלנו, לבוא לעמוד בעמדות ולתת לבית"ר להתפתות, אני שמח שזה הצליח". כשנשאל האם המהפך שלו בקבוצה עבד, אמר המאמן: "בסך הכל שלושה משחקים, אמרתי שנמדוד את זה לאורך זמן, נחפש המשכיות גם בשבוע הבא". כשנשאל מה הביא לו את הניצחון, אמר דוד: "זה גם החיזוק, וגם העניין המנטלי, והכל. קבוצת כדורגל היא שילוב של כמה דברים".

עומר דמארי, שכבש שער מצויין הערב, והיה חלק בולט בחולייה הקדמית שהטרידה את שחקני בית"ר, אמר לאחר הניצחון: "אני מאוד שמח. היה לנו משחק טוב מאוד, הגענו להרבה מצבים והיינו יכולים לכבוש יותר. עשינו ניצחון חשוב בטדי, לא הרבה קבוצות ישיגו כאן שלוש נקודות. יש לנו עכשיו הרבה יותר רצון ומוטיבציה, שחקנים שורפים את הדשא, אבל עכשיו צריך המשכיות ואם לא ננצח בבאר שבע, כלום לא שווה".

דן רומן, שגדל בהפועל ירושלים והיה בורג מרכזי בניצחון של קבוצתו הערב, אמר: "תמיד כיף לחזור לטדי. זה מגרש שהולך לי בו ואני תמיד שמח לנצח בו. אני חושב שההבדל של מכבי פתח תקוה של לפני מספר שבועות לזו של עכשיו היא שאנחנו משחקים במערך נכון יותר שמאפשר לנו לבטא את היתרונות שלנו".

"חצי הגמר היה יותר חשוב מהליגה"

מן הצד המפסיד, נראו לא מעט פנים זועפות. הקהל בטדי, שרצה להרגיש יותר טוב, יצא מתוסכל מאוד, והפנה לא מעט קריאות עבור מאמן הקבוצה, יצחק שום, שיארוז את דבריו ויתפטר. שום עצמו אמר בסיום: "לא היינו מספיק טובים אז הפסדנו. יש לנו בעיה, קיבלנו שני שערים, ולא הצלחנו להבקיע יותר מאחד, אז הפסדנו".

כשנשאל מה הסיבה שהובילה להפסד, אמר המאמן: "כל יתר הסיבות הן לא מעניינות, כל מה שאני אגיד יגידו שאני בוכה או מתרץ, אבל זו לא הסיבה היחידה שהפסדנו. אני לא רוצה להתייחס למצב סביב הקבוצה. לא פשוט להכין קבוצה לשלושה משחקים בחמישה ימים, ידענו שאנחנו הולכים לשלם את המחיר. מבחינתנו חצי הגמר היה יותר חשוב מהליגה, ומבחינתו שמנו את כל מאווינו על חצי הגמר. במשחק ליגה אתה יכול לתקן, ובמשחק חצי גמר אתה לא, זה לא היה פשוט אבל זו הייתה החלטה שלי ואני שלם איתה". על שחקני בית"ר ירושלים נאסר בסיום המשחק להתראיין.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully