וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "הוכחנו שההפסד לרעננה היה מעידה"

16.1.2010 / 19:10

מאמן מכבי חיפה היה מרוצה מהניצחון המוחץ על הפועל ר"ג ומיכולתו של רפאלוב: "הוא בקו עלייה". נעים: "לא מתפטר"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

בליגה, מכבי חיפה לא משאירה מקום לטעויות. האלופה הביסה בקלות 0:5 את הפועל רמת גן, התאוששה מההפסד בחצי גמר גביע הטוטו להפועל רעננה ורשמה ניצחון שביעי רצוף. ליאור רפאלוב שוב הצטיין והגדיל לעשות עם צמד, ולדימיר דבאלישווילי רשם מצידו צמד שלישי ברציפות וגם שלומי ארבייטמן הצטרף לחגיגה עם ה-15 שלו העונה, כדי לשמור על יתרון שני שערים על פני חברו הגאורגי בראשות טבלת המבקיעים. ככה זה כשמשחקים מול הגנות מזמינות כמו זו של הפועל רמת גן.

רפאלוב: "יש לי יותר ביטחון"

מאמן מכבי חיפה, אלישע לוי, התייחס להפסד בחצי גמר גביע הטוטו באמצע השבוע החולף: "הייתה לנו מעידה נגד רעננה, דברים כאלו קורים וזה חבל. היום היינו צריכים להוכיח את זה, ושיחקנו בשביל לקחת את הנקודות. צריך לדעת לבוא בכל פעם מחדש מוכנים ונחושים. שיחקנו טוב גם מבחינת כדורגל, גם מבחינת הזדמנויות וגם מבחינת פריסה על המגרש. חבל לי על האדום של משומר, אבל אני מרוצה מהניצחון".

על ליאור רפאלוב, שכבש היום צמד ונמצא בכושר טוב לאחרונה, אמר המאמן: "כל דבר זה עניין של תהליך. ליאור נמצא הרבה זמן בקו של עלייה והכשרון שלו ידוע. אם הוא יידע להתנהג כמו שצריך ולשים את הכדורגל בראש סדר העדיפויות, אין סיבה שהוא לא ייתן את המספרים של השנה שעברה, כשהוא היה פקטור חשוב באליפות. צריך לדעת תמיד לשמור על זה ואני מקווה שהוא יידע".

רפאלוב עצמו הוסיף: "כל הקבוצה משחקת טוב למעט המעידה באמצע השבוע ואני מאוד שמח שיש לי חלק בזה. זה לא שמשהו השתנה, פשוט יש לי יותר בטחון והדברים הולכים יותר חלק ואני מאוד שמח שזה מתבטא במגרש".

בסיום המשחק שוחח הנשיא יענקל'ה שחר עם האוהדים והודה להם על העידוד. שחקנים בקבוצה אמרו כי הניצחון על רמת גן היה חשוב מאין כמוהו במיוחד לבעלים, שביקר את צורת משחקם מול הפועל רעננה באמצע השבוע באימון המסכם.

כפי שכבר נכתב, בקבוצה מרוצים מאוד מהיכולת שמפגין רפאלוב לאחרונה, שממשיך להשתפר ממשחק למשחק ולאחרונה קיבל קרדיט גדול מאלישע לוי בשיחה שנערכה בארבע עיניים. גם היכולת של ודלימיר דבאלישווילי לא נעלמת מעיני הצוות המקצועי. גורם בקבוצה אמר על החלוץ הגיאורגי לאחר המשחק: "נוצרה תחרות סמויה בינו לבין ארבייטמן, זו תחרות חיובית".

מוחמד גדיר, שכבש שער מול רעננה באמצע השבוע, נראה מאוכזב מאוד בעקבות החלפתו. בקבוצה כעסו על השופט מאיר לוי שהרחיק את אייל משומר, שייעדר מהמשחק החשוב מול הפועל תל אביב במחזור הבא. השחקן אמר לחבריו לאחר המשחק: "לא עשיתי לו (לאיילי) כלום. לא יודע למה הוא הרחיק אותי". עלי עוסמאן צפוי להחליפו בהרכב.

לאסלו לנצ'ה ההונגרי צפוי להגיע בשבוע הבא. בקבוצה אמרו היום כי הם בודקים גם אופציות אחרות, למרות שתנאי רכישת הכרטיס עם קבוצתו MTK בודפשט סוכמו. החלוץ רוני פורוקארה ינחת בשבוע הבא וצפוי לחתום באופן רשמי על החוזה. גורם במועדון אמר: "אין שום סיבוך במשא ומתן, פערים נוצרים בכל הליך להחתמת שחקן. מדובר בהבדלים מינוריים והוא יחתום לאחר שינחת בישראל".

בקבוצה טוענים כי אייל גולסה לא יזדקק לניתוח אך ייתכן שהוא ייצא לטיפולים בחו"ל, או לחילופין יערוך אותם בישראל.

נעים: "אני נשאר, עד שקוריס יחליט אחרת"

בצד השני, למרות ההפסד המוחץ והקריאות מהקהל, לא עושים קולות של שינוי. המאמן יובל נעים דיבר על עתידו ברמת גן: "אני לא חושב להתפטר. מה שעובר לי בראש זה רק שניראה יותר טוב. אני נשאר בהפועל רמת גן עוד הרבה זמן, עד שירון קוריס יחליט אחרת".

על המשחק אמר נעים: "שיחקנו נגד קבוצה גדולה, קבוצה אירופית לכל דבר. הגענו עם הרבה פצועים ובסגל דליל וברגע שאתה מקבל כאלו שערים קלים... לא יכול להיות שבכל חצי התקפה אנחנו מקבלים גול. ספגנו שערים מצחיקים. כשאתה משחק נגד חיפה אתה צריך שוער מצוין והגנה טובה, אבל השחקנים שיחקו היום מתחת לרמתם הרגילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully