וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן לשחקניו: "אני דורש רצינות, ואתם זלזלתם"

מאמן הפועל תל אביב כעס על האימון הקודם, וראה שיפור. ווצ'יצ'ביץ חזר לארץ, באנגליה מדווחים כי דה רידר קרוב לחתימה

הפועל תל אביב המשיכה היום (שבת) את הכנותיה לקראת המשחק ביום שני מול הפועל באר שבע. לפני תחילת האימון כינס המאמן, אלי גוטמן, את שחקניו ונזף בהם על הצורה בה התאמנו אתמול: "שלא תחשבו שאימון כמו אתמול עבר לסדר היום. זה לא משנה אם מדובר באימון של תחילת השבוע או של סופו. אני דורש רצינות, ואתמול זלזלתם".

הדברים של המאמן לא עברו ליד אוזניהם של השחקנים והאימון הוגדר כמצוין גם על ידי הצוות המקצועי וגם על יד השחקנים. גוטמן לראשונה תרגל את ההרכב שעימו הפועל תעלה ביום שני וכפי שכבר היה ברור, המאמן חזר להרכב הרגיל של הפועל עם וואליד באדיר במרכז ההגנה ואיתי שכטר בחוד, שני השחקנים שנעדרו מהמשחק מול מכבי פתח תקווה בגלל השעיות. הקשר שי אבוטבול שוחרר מהאימון עקב מחלה.

בהפועל יחזיקו אצבעות לקשר הסרבי של הקבוצה, נמניה ווצ'יצ'ביץ' שנחת אמש בארץ ויעבור ביום שני בדיקה שתברר את מצב רגלו. כזכור, לווצ'יצ'ביץ' התגלה לפני קצת יותר מחודש קריש דם בוריד ברגלו ואמור להיעדר עקב עד חודש מרץ מהמגרשים. הבדיקה ביום שני אמורה לגלות האם הסרבי יוכל להתחיל ולשוב לאימונים קלים או להמשיך וליטול את התרופות לדילול הדם.

בגזרת החיזוק עדיין אין שינוי. נמשך המשא ומתן עם וויגאן האנגלית בהקשרו של דניאל דה רידר, עליו דיווחו היום בתקשורת האנגלית כי כבר סיכם את תנאיו בקבוצה הישראלית ויצטרף בהמשך השבוע. גם עם החלוץ בוקארי סאדאת וסוכנו נמשכים המגעים, וכרגע אין חדש בנושא. בהפועל מקווים כי עם תחילת השבוע יצליחו כבר להנחית אחד מהשניים בקבוצה או שיפנו לשחקנים נוספים בכדי לנסות לצרפם לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully