וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה ומכבי נתניה נפרדו ב-1:1

דור בלך

16.1.2010 / 20:42

גואטה העלה את נתניה ליתרון מוקדם (3), ביטון איזן (52) אחרי טעות איומה בהגנת האורחים. משחק הנוער של נתניה ומכבי פ"ת פוצץ

הפועל רעננה צברה הערב (שבת) נקודה חשובה במאבקי התחתית עם 1:1 ביתי מול מכבי נתניה. ברעננה חגגו השבוע את ההעפלה לגמר גביע הטוטו על חשבונה של מכבי חיפה, אך הקבוצה של אלי כהן יודעת היטב שהקרב האמיתי שלה הוא בליגה, והתיקו הרחיק אותה נקודה נוספת מהקו האדום. מנגד נבלמה נתניה אחרי שני ניצחונות רצופים והחמיצה הזדמנות לטפס עד המקום החמישי בטבלה.

בפתיחה דאגה נתניה להחזיר את רעננה לקרקע במהירות, כששניר גואטה העלה את האורחים ליתרון כבר בדקה השלישית, אבל הקבוצה של ראובן עטר לא הצליחה לנצל את הדקות הטובות שלה כדי להגדיל את היתרון, כשדייויד גומז, גואטה ודלה ימפולסקי החמיצו בזה אחר זה מול שאול סמדג'ה. במחצית השנייה שילמה נתניה על ההחמצות כשדודו ביטון ניצל טעות מחרידה בהגנה כדי להשוות בדקה ה-52 ולחלק את הנקודות בין הקבוצות.

מהלך המשחק

דקה 3 - גול! הגנת רעננה לא הצליחה להרחיק כדור שוער ארוך של דניאל ליפשיץ, ושניר גואטה השתלט על הכדור ובעט חזק מחוץ לרחבה פנימה - 0:1 למכבי נתניה.

דקה 12 - דיויד גומז קיבל כדור עומק ונכנס היטב לתוך הרחבה, אך בעט שטוח ליד הקורה.

דקה 17 - נתניה חטפה כדור במרכז המגרש, גואטה השאיר את גזל באחד על אחד מול סמדג'ה, אך הכדור של הקשר חמק ליד הקורה.

דקה 34 - אבי כנפו הגביה קרן מימין, הכדור הגיע לדודו ביטון שעצר בחזה ובעט ממרכז הרחבה מעל השער.

דקה 43 - רועי לוי הרים כדור מדויק מאגף ימין לראשו של דודו ביטון, שנגח מקרוב החוצה.

דקה 45 - קלמי סבן השאיר את ימפולסקי באחד על אחד מול סמדג'ה, אבל החלוץ גילגל חלש לידיים של השוער.

דקה 52 - גול! בעיטת שוער רעה של ליפשיץ פגעה ברגליו של אוראל דגני שעמד עם הגב אליו, ודודו ביטון השתלט על הכדור והקפיץ מעל השוער את השוויון - 1:1.

דקה 70 - שאול סמדג'ה שוב מצא את עצמו לבד מול שחקן נתניה, כשהפעם היה זה שלו מנשה שלא ניצל את ההזדמנות ובעט לידיו של השוער הותיק.

הרכב הפועל רעננה: שאול סמדג'ה, רועי לוי, איתי טואף, אירמנטס זלמקיאס, עומרי עטיה, איתי אלקסלסי (מאור זוהר 46), תמיר פור, סטיבן כהן, אבי כנפו, רז כהן (כריסטיאנו דוס סנטוס 66), דודו ביטון (שניר שוקר 83).

הרכב מכבי נתניה: דניאל ליפשיץ, קלמי סבן, ביוואן פרנסמן, אוראל דגני, טל מעבי, ליאוניד קרופניק (עומרי בן הרוש 46), רביד גזל, שניר גואטה, שלו מנשה, דלה ימפולסקי (פיראס מוגרבי 63), דייויד גומז.

עמוס לוזון פוצץ משחק נוער

במהלך משחק ידידות בין קבוצת טרום א' של מכבי נתניה למקבילה ממכבי פתח תקוה, התפרץ נשיא מכבי פתח תקוה, עמוס לוזון, אל עבר השופט וקילל אותו לאחר שלטענת לוזון פסק לכדור חוץ לא נכון, כשגם מאמן הקבוצה הצטרף אליו. בנוסף דרש לוזון מילדי המועדון לרדת מהמגרש ופוצץ את משחק הידידות. בסופו של דבר התנצל לוזון בפני השופט וביקש לחדש את המשחק, אך השופט דרש שיתנצל גם בפני הילדים על כך שניבל את פיו.

ממכבי נתניה נמסר בתגובה: "מחלקת הנוער של מכבי נתניה מגנה את התנהגות אנשי מכבי פ"ת אשר היתה במשחק זה רחוקה שנות אור מדרך של הקניית חינוך ודרך ארץ לילדים צעירים. מחלקת הנוער מצפה כי אנשי מכבי פ"ת יתנצלו בפני ההורה ששפט במשחק וכן בפני הילדים על האירועים. כמו כן מזמינה מחלקת הנוער של מכבי נתניה את קבוצת טרום א' למשחק אימון נוסף בו ייושרו ההדורים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully