וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו ומ.ס. אשדוד נפרדו ב-1:1

העולה החדשה המשיכה במאזן הביתי הרע, כשמקרייב כבש (13), ופדלון כפה תיקו (35). הוכנבוים: "החבר'ה שלנו גברים"

אחרי חמש נקודות ביתיות בלבד וללא אף ניצחון, הפועל עכו המשיכה גם הערב (שבת) את המאזן הביתי העגום שלה באיצטדיון גרין בנצרת עילית עם נקודה נוספת ב-1:1 נגד מ.ס. אשדוד. שחקניו של יוסי מזרחי, שקיוו להמשיך את פתיחת הסיבוב השני המצוינת שלהם, פספסו נקודות חשובות במאבק שלהם על המקום הרביעי.

עכו עלתה למשחק ללא בן בנימין המוצהב, כשגם איברהים עבדול ראזאק לא עבר בבקרה ולכן לא שותף. אצל יוסי מזרחי היו חסרים בהגנה, מה שמסביר אולי את שער השוויון של עכו, כשישראל ראש ואדיר טובול פצועים, ורחמים צ'קול מרותק לבסיסו בשל עבירות משמעת שביצע. מאור פרץ מילא את מקומו. כך או כך, למרות המאזן הביתי העגום של עכו, היא יכולה להיות בעוד גאה במאבקה העונה על תואר הפתעת העונה.

בסיום המשחק אמר מאמן עכו, ירון הוכנבוים: "לא נכנסנו טוב למשחק ולא ממש היינו בו בדקות הראשונות ועל זה קיבלנו עונש בדמות שער. אחרי זה כבר היינו הרבה יותר טובים והשתלטנו על המגרש. באנו למשחק בכדי לנצח ולא להוציא תיקו. אנחנו באים לרוב המשחקים מוכנים, דרוכים מהתחלה והפעם זה לא קרה, אבל בסך הכל יש פה חבר'ה לוחמים שיודעים לשים הכל בצד. הם לא בעלי נפש עדינה והרכה שסופגים גול ומתפרקים. הם גברים ויש להם אופי טוב והם מוכיחים את זה כמעט כל שבוע".

דקה 13 - גול! שי רביבו פרץ בצד שמאל, חדר למרכז והכניס כדור טוב למקרייב, שהתמקם היטב ושלח כדור ברגל שמאל מקרוב פנימה, 0:1 למ.ס. אשדוד.

דקה 35 - גול! הגנת אשדוד טעתה בהרחקה אחרי הגבהה של שחר סימנטוב לרחבה, כשדודי פדלון מצא את עצמו מול דראגן סטויקיץ' ושיחרר בעיטה מדויקת פנימה, 1:1.

הפועל עכו: דודו גורש, ליאור ראובן, גבע ברקאי, איציק כהן (אדק מ'בה 52), דודי פדלון, רון בן נחום, עמנואל אמנגואה (ליעד אלמליח 69), ג'וני טננבאום, שחר סימנטוב, עומרי אלמקייס (רועי דיין 66), אושרי גיטא.

מ.ס. אשדוד: דראגן סטויקיץ', עידן ציון, כריסטיאן גונזאלס, מתן אוחיון, מאור פרץ, סטפן קינגווה, משה אוחיון, שי רביבו (ניר ביטון 62), עידן שדה (ברק בדש 70), עידן שריקי (ניר נחום 82), דימיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully