וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: תתחילו לחפש דילים ללונדון

15.1.2010 / 20:33

סן פרנסיסקו ודנבר, להן אוהדים רבים בישראל, ייפגשו בוומבלי ב-31 באוקטובר. מקאליסטר חזר לסיינטס, מרווין הריסון בצרות

שנות ה-80, בהן עשה הפוטבול את צעדיו הראשונים בישראל, קנו מעט אוהדים למשחק. אלה שהחלו לעקוב בשנים הללו הצטרפו בעיקר לסן פרנסיסקו ודנבר ברונקוס, וכעת הם יקבלו הזדמנות לראות את שתיהן ב-31 באוקטובר בלונדון, כך נקבע הערב. יש רחשים על קיום משחק נוסף בוומבלי בעונה הבאה, אולם ב-NFL לא הוציאו עדיין את הרעיון לפועל.

ניו אורלינס מודאגת ממצב הרצים בפלייאוף, והחתימה לקראת המשחק מול אריזונה (שבת, 23:30) אורח מפתיע: דוס מקאליסטר, שישב בחוץ לאורך העונה. מקאליסטר בן ה-31 נופה במהלך אימוני הקיץ ויחזור לסגל הקבוצה, כנראה בשל חששו של המאמן שון פייטון מפציעות. הרץ המוביל של הסיינטס פייר תומאס ערך אימונים מוגבלים השבוע ורג'י בוש ומייק בל סבלו אף הם מפציעות לאורך העונה. אריזונה, אגב, לא מצפה שהתופס אנקואן בולדין, הפצוע בקרסולו, ייטול חלק בהתמודדות.

מאחר שהמשטרה לא הצליחה לפענח מקרה ירי שבו היה שותף על פי החשד מרווין הריסון, תופס העבר של אינדיאנפוליס קולטס, יתערב ה-FBI במקרה. ביולי 2009 נורה סוחר הסמים דווייט דיקסון בפילדלפיה, על ידי רכב שקושר להריסון. דיקסון אמר למשטרה לפני מותו כי הוא מאמין שלמקרה יש קשר לירי שפצע אותו באפריל 2008, אז נורה צרור אל מכוניתו והוא נפגע בידו. המשטרה, כזכור, סגרה את התיק מהר וניקתה את הריסון מכל אשמה.

לתופס נוכחי של הקולטס, פייר גארסון, יש לא מעט צרות בבית, בהאיטי, בעקבות רעידת האדמה, אבל הוא יכול לנשום לרווחה. ערב המשחק עם בולטימור (בין שבת לראשון, 3:15, METV ו-ESPN), התקשר גארסון לביתו וגילה שבני משפחתו יצאו מהאסון ללא פגע.

חדשות נוספות: טובי גרהארט, הרץ האחורי של סטנפורד, הודיע כצפוי כי ייצא ל-NFL. גרהארט, שסיים שני במירוץ להייזמן, שיחק ארבע שנים במכללה ויכול היה להמשיך לחמישית, משום שבשנה הראשונה נטל חלק רק במשחק אחד. טום קייבל, מאמן אוקלנד, שוחח עם אל דייויס ובינתיים לא הושגה שום התקדמות, כשכרגע הוא נשאר בתפקידו. בפאלו חושבת על עבודת צוות של אב ובן - מרטי ובריאן שוטנהיימר בצוות האימון, בינתיים אין התקדמות למהלך. ובניו יורק ג'איינטס מקווים לטוב אחרי שנה קטסטרופלית בהגנה, כשהחתימו את פרי פיוול כמתאם במקומו של ג'ים שרידן. פיוול היה מתאם ההגנה של בפאלו והחליף את דיק ג'אורון שפוטר במהלך העונה כמאמן ראשי. הוא עבד תחת טום קאפלין בג'קסונוויל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully