וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם לא ננצח את ב"ש, אפשר לשכוח מהאליפות"

שחקני הפועל תל אביב לחוצים לקראת המפגש ביום שני. התקדמות במו"מ עם דה רידר, פערים גדולים עם סאדאת

בצד ניסיון הפועל תל אביב להתחזק בחלון ההעברות, המשיכה הבוקר (שישי) הקבוצה את הכנותיה לקראת המשחק מול הפועל באר שבע ביום שני (20:00, שידור חי בערוץ 1). במועדון מודעים לחשיבות המשחק, שכן במקרה של הפסד, חלום על אליפות העונה מתרחק מאוד. הלחץ מורגש היטב במועדון ולמרות שאלי גוטמן לא שוחח הבוקר עם שחקניו, הוא נראה נראה דרוך מאוד מהמשחק הגורלי.

הלחץ מאפיין גם את השחקנים שאחד מהם אמר: "אם לא ננצח את באר שבע, אפשר לשכוח מאליפות". גוטמן עדיין לא תירגל הרכב לקראת המשחק, אבל ככל הנראה יחזור להרכבו הרגיל כשהקפטן וואליד באדיר יחזור למרכז לאחר הרחקה משני משחקים וגם איתי שכטר, שנעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים מהמשחק מול מכבי פתח תקוה, ישוב לחוד. ערן זהבי צפוי להמשיך בקישור ואילו מיכאל זנדברג ימשיך לפתוח על הספסל.

בגזרת חלון ההעברות, חלה התקדמות במו"מ עם דניאל דה רידר. השחקן עצמו הביע נכונות לעבור להפועל עד תום העונה, אך עדיין עומדת בפניו גם הצעה מסלטה ויגו הספרדית. עד אתמול עוד הכחישו בתוקף בוויגאן, קבצתו של דה רידר, כי אכן קיים משא ומתן בין הצדדים, אבל היום שינו במועדון את גרסתם ואישרו כי הפועל פנתה באופן רשמי על מנת לדון בהעברתו של השחקן.

כרגע, בוויגאן מחכים גם להצעת סלטה ויגו שכן הפועל איננה יכולה לעמוד במימון כרטיסו של דה רידר ורק מוכנה להשאילו עד תום העונה. אם ויגו תציע על דה רידר סכום מוכבד, במועדון האנגלי יעדיפו את ההצעה הספרדית שכן המנג'ר רוברטו מרטינז זקוק לכסף שייכנס על מנת לרכוש שחקנים חדשים. בכל אופן, דה רידר לא נמצא בתוכניות של מרטינז ואם ויגו לא תציע על השחקן סכום כסף גבוה, הסבירות היא גבוהה שיגיע להפועל.

בעניין החלוץ הגנאי בוקארי סאדאת, כרגע אין שינוי וקיימים יש פערים כספים בין הצדדים. גוטמן עצמו אמר כי ימתין עד סוף השבוע לתשובה חיובית בנוגע לגנאי ואם לא תהיה אחת כזו, ככל הנראה ינסה להביא רכש חדש אחר.

לקראת משחק הליגה האירופית בקאזאן בחודש הבא, הקבוצה בודקת את האופציה לחכירת מטוס שכן טיסות סדירות לא קיימות לעיר. ההנהלה מזמינה את האוהדים המעוניינים להצטרף לטיסה להירשם באתר הרשמי של המועדון. מכירת הכרטיסים לגומלין מול קאזאן תמשיך בסיום המשחק מול באר שבע בקופות אצטדיון בלומפילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully