וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה - מכבי נתניה: אשר ימצא את האושר?

דור בלך

15.1.2010 / 14:54

אחרי אופורית הניצחון על חיפה בגביע הטוטו, רעננה מקווה לשמח את הבעלים מול קבוצתו לשעבר. דיגמלאשווילי חתם

יממה לפני המפגש המסקרן נגד מכבי נתניה (שבת, 19:00), בהפועל רעננה עדיין אפופים באדי שמחת ההעפלה לגמר גביע הטוטו והניצחון הגדול על מכבי חיפה (2:3), אך מקפידים לחזור לקרקע ולנסות לסיים את השבוע מבלי להרוס את הטעם המתוק שלו. מעבר לבעלים, אשר אלון, לו יהיה זה מפגש שני מול הקבוצה אותה ניהל במשך שנים, גם המנכ"ל החדש של רעננה, רועי דניאל, שימש בעבר כדובר מכבי נתניה, ושחקני הקבוצה הבטיחו לנצח גם עבורם.

השחקנים עדיין מעט תשושים מצמד המשחקים הקשה בשבת וברביעי מול האלופה מכבי חיפה, אך בצוות המקצועי לא צופים שהעייפות תשפיע עליהם שכן הם עברו אימוני שחרור במהלך השבוע. בצד המנטלי עברו שחקני הקבוצה שיחות על מנת לוודא שלא יגיעו שאננים לאחר הניצחון על חיפה. אלי כהן יאלץ להמשיך להסתדר ללא החלוץ הליטאי ריקארדס בניושיס לאחר שגם היום לא הגיע שחרורו הבינלאומי. קשר הרכש מאור זוהר יעמוד לרשותו, אך לא נמצא בתמונת ההרכב. המאמן צפוי להמשיך ולתת את הקרדיט להרכב שהפסיד בליגה למכבי חיפה ולא לזה שניצח בגביע הטוטו, כשעומרי עטיה, סטיבן כהן ואיתי אלקסלסי יחזרו ל-11 הפותחים.

הקשר הגיאורגי דוד דיגמלאשווילי (29) חתם עד סוף העונה בהפועל רעננה. דיגמלאשווילי שיחק בשנים האחרונות בדינמו טיביליסי ובעבר בסיינה האיטלקית וסמסונספור הטורקית. הקשר נבחן בקבוצה בשבוע האחרון ואף כבש שער במשחק גביע הטוטו נגד מכבי חיפה. הוא יוכל לשחק החל מהשבוע הבא בכפוף להשגת השחרור הבינלאומי.

הרכב משוער: שאול סמדג'ה, רועי לוי, איתי טואף, אירמנטס זלמקיאס, עומרי עטיה, איתי אלקסלסי, תמיר פור, סטיבן כהן, אבי כנפו, רז כהן, דודו ביטון.

ליפשיץ: "שמח שיש שיפור ביכולת שלי"

לאחר ששבו למסלול הניצחונות בתחילת השבוע נגד הפועל עכו (0:1) משער בדקת הסיום, ינסו במכבי נתניה להמשיך במומנטום ולנצח את קבוצתו של האקס המיתולוגי אשר אלון. בסיבוב שעבר, התקשו מאוד בנתניה מול הפועל רעננה שהייתה קרובה לניצחון בקופסא, אך המשחק הסתיים ב-1:1, במה שהיווה את הנקודה הראשונה בהיסטוריה של רעננה בליגת העל.

הפעם, מקווים בנתניה, המשחק יתפתח בצורה שונה. "ראינו את היכולות של רעננה במשחק חצי גמר גביע הטוטו מול מכבי חיפה וזו תהיה התמודדות קשה", סיפר שוערה הצעיר של נתניה דניאל ליפשיץ. "אני מקווה ומאמין שנחזור עם שלוש נקודות. תמיד אנחנו באים לנצח ולא משנה מול איזו קבוצה".

ליפשיץ, שתפס את מקומו של אריסטיד זוגבו שנמצא באליפות אפריקה, ספג רק שער אחד מאז נכנס לשער לפני שלושה מחזורים, אך השוער הצעיר מסרב להתרגש. "בתקופה האחרונה אני ממשיך לעבוד קשה על מנת להשתפר ולהתקדם, ואני שמח שיש שיפור ביכולת שלי. אני ממשיך לעבוד קשה ולהביט קדימה ועושה הכל כדי להיות שוער טוב למכבי נתניה".

"אני שמח לחזור לשער", סיכם השוער שפתח את העונה כשחקן הרכב ונדחק לספסל כשהיגע זוגבו. "מאמן השוערים עופר בסון ובעיקר ראובן עטר נתנו לי את כל הביטחון, הראו לי שהם סומכים עליי ואמרו לי שהם מאמינים בי. זה נותן לי תחושה טובה".

ראובן עטר יאלץ להסתדר ללא הקפטן שלו, אלמוג כהן המוצהב. את כהן יחליף ליאוניד קרופניק שיערוך הופעת בכורה מחודשת בהרכב נתניה. גם דיוויד גומז יערוך בכורה בהרכב ויפתח כחלוץ לצידו של דלה ימפולסקי. עמרי בן הרוש יחזור לספסל וטל מעבי יחזור לתפקד כמגן שמאלי.

הרכב משוער: דניאל ליפשיץ, קלמי סבן, ביוואן פרנסמן, אוראל דגני, טל מעבי, ליאוניד קרופניק, רביד גזל, שניר גואטה, שלו מנשה, דלה ימפולסקי, דיוויד גומז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully