וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה פשוט לא מעניין

עו"ד אורי שלף

15.1.2010 / 12:50

שורה של אישי כדורסל מגיעים לחקירות מתוקשרות ברשות המסים, אבל הבלוג של אורי שלף לא מבין את מי זה אמור לעניין

רבות דובר כבר על עונות המלפפונים הישראלית, על העובדה שהן לעולם לא נגמרות ועל העובדה הנוספת והמצערת שהן הרבה יותר מעניינות מהמשחקים עצמם. אז נכון, מלפפונים זה בקיץ, אבל בכל זאת, עונת מלפפונים כמו זו בחלון ההעברות הנוכחי עוד לא הייתה כאן הרבה זמן. אין מדובר במלפפונים הרגילים כגון תוכניות הרכש העקרות והבלתי נגמרות של הפועל תל אביב: יצחקי, זיו, סהר, דה רידר, חלוץ טנזני, גנאי, טוניסאי ועוד, כי כל אלו לא ינחתו בבלומפילד, וגם אם כן, אני מסתפק בלאלה.

גם הגעתו המסתורית של גומא אגייאר לעזה, פגישתו הדרמטית עם גלעד שליט, הזמנתה המפתיעה של בר רפאלי ואשפוזו הכפוי של האיש שבדה את כל הכתוב לעיל, לא הצליחה להסיט את הדיון מהפרשה שהעסיקה אותנו יותר מכל בפגרה הנוכחית. המלפפונים האמיתיים של הפגרה, אם כך, הם ללא ספק מגוון האישים שנהרו לחקירות במשרדי רשות המסים.

מי לא היה שם? משופטים בכירים ועד מאמנים מעוטרים, משחקני כדורסל ישראלים (מסתבר שיש דבר כזה...) ועד יוסי בובליל שהגיע לחקירה שגרתית לימים אלו ונתקל בצלמים ועיתונאים המומים שהופתעו לראותו, כי "אמרו להם שיהיו אנשי כדורסל" לדבריהם, אכן מחדל חמור של מחלקת יחסי הציבור של הרשות.

מה שאותי מרגיז בכל הסיפור הספק אפל הזה שאופף לכאורה את הכדורסל הישראלי, היא לא העובדה שהאיגוד לא עושה כלום בנידון או שהשרה לא רואה צורך להקים ועדת חקירה, אלא הסיבה הפשוטה והעתיקה בתבל: זה פשוט לא מעניין. טוב נו, להגיד שזה באמת לא מעניין יהיה קצת מוגזם, בכל זאת זוהי רכילות ראויה, אבל מפה ועד ועדות חקירה או חריש עמוק בענף הדרך עוד ארוכה. טוב נו, להגיד שהדרך עוד ארוכה לחריש עמוק בכדורסל הישראלי גם כן יהיה מוגזם, אבל העובדה ששופט או מאמן בכיר לא דיווח על הכנסותיו ו/או על הוצאותיו בארץ או בחו"ל ממש לא מעניינת אותי. זו לא הבעיה שלי כאוהד, של איגוד הכדורסל כגוף האחראי על הכדורסל בארץ או של כבוד השרה, שעדיין לא הצלחתי להבין על מה בדיוק בספורט היא אחראית ומה בדיוק היא יכולה לעשות או לשנות. זו בעיה של רשות המסים, היא זו שצריכה לטפל בעניין, וכפי שכולנו ראינו, היא מטפלת בזה יפה מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully