וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינכן 1860 רוצה את אלמוג כהן באופן מיידי

דור בלך

14.1.2010 / 22:27

לאחר שהביעה עניין בשחקן מכבי נתניה עוד בקיץ, פנתה הקבוצה הגרמנית ליאמר בבקשה לרכוש את הקשר כבר החודש

מינכן 1860 פנתה למכבי נתניה בבקשה לרכוש את אלמוג כהן עוד בחלון ההעברות הנוכחי. הקבוצה מהליגה השנייה בגרמניה, אשר קיבלה המלצות חמות על קפטן מכבי נתניה ממאמנה לשעבר לותר מתיאוס, התעניינה בכהן כבר בקיץ אך העסקה לא הבשילה. כעת פנה המנהל הספורטיבי של המועדון מיקי סביץ' למכבי נתניה וביקש לרכוש את קשר הנבחרת האולימפית.

כהן מסיים את חוזהו בנתניה בסיום העונה ויוכל לעבור בחינם לכל קבוצה אשר יחפוץ וללא אישור מכבי נתניה, ולמעשה יכול כבר כעת לסכם בכל קבוצה אחרת לקראת העונה הבאה. הגרמנים מאמינים כי נתניה יסכימו למכור אותו כבר עכשיו ולהרוויח דמי העברה עבורו מאשר לחכות לקיץ ולאבדו ללא תמורה. הגרמנים שוחחו כבר עם הבעלים של מכבי נתניה דניאל יאמר, שהציע בקיץ להעביר את כהן לפורטונה דיסלדורף מהליגה השנייה.

בחודש אוקטובר, במהלך משחק הידידות של נבחרת ישראל הצעירה עם מקבילתה מגרמניה בפרנקפורט, פנו נציגי הקבוצה לאלמוג כהן והביעו עניין אם ירצה להצטרף למועדון. כעת פנו נציגי הקבוצה ליאמר, שעדכן בימים האחרונים את כהן בכך שמספר קבוצות מגרמניה מעוניינות בו בצורה ממשית, וייתכן כי יימכר כבר בחלון ההעברות הנוכחי. נציגי מינכן 1860 צפויים לפנות באופן רשמי רשמי לכהן בימים הקרובים, לאחר שהעלו מספר גישושים לא רשמיים בתקופה האחרונה.

גם ברוסיה מינשנגלדבך מהבונדסליגה, אנרג'י קוטבוס וארמניה בילפילד מהליגה השנייה מעוניינות בקשר, אך רק לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully