וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויגאן: "אין שום מו"מ עם הפועל תל אביב"

דובר הקבוצה האנגלית הכחיש את טענות האדומים כי פנו בנוגע להשאלת דה רידר. מוני הראל: "כרגע אין סיכום עם אף אחד"

הפועל תל אביב ממשיכה בנסיונות שלה לחזק את הקבוצה בחלון ההעברות, כשהבוקר (חמישי) המריא סוכן השחקנים, דודו דהאן, לנסות ולסכם את עסקת השאלתם של שניים: דניאל דה רידר, קשר וויגאן, שמחזיק בדרכון ישראלי, ושל בוקרי סאדאת הגנאי מהליגה הטוניסאית.

בהפועל טוענים שהשניים כבר נתנו את הסכמתם להגיע לארץ לפחות עד תום העונה ונותרו עוד מספר פרטים לסגור בחוזה שלהם, אבל לפחות מצידה של וויגאן מבהירים שלא נעשתה שום פנייה בעניין דה רידר. פול צ'רלטון, דובר וויגאן, אמר היום: "אין שום משא ומתן בין וויגאן להפועל תל אביב ולא קיבלנו שום פנייה לגבי דניאל דה רידר. כרגע דה רידר הוא שחקן וויגאן עד תום החוזה שלו ואם תגיע הצעה על השחקן, נדון בה". בהפועל טוענים שנעשתה פנייה לקבוצה האנגלית.

בעניין הגנאי, גם במקרה הזה בהפועל מאמינים שיצליחו להעבירו וכרגע עומדת הצעת הפועל על כ-150 אלף יורו להשאלה עד תום העונה עם אופציה לרכוש את סאדאת בסיום העונה במיליון דולר. כרגע דרישותיהם של החלוץ ושל סוכנו גבוהות יותר והדברים נמצאים במשא ומתן. "כרגע אין סיכום עם אף אחד לגבי הצטרפות לקבוצה", אמר היום הבעלים של הפועל, מוני הראל. "אנחנו נמצאים במשא ומתן עם מספר שחקנים ועושים את כל המאמצים לחזק את הקבוצה בשחקנים הטובים ביותר במגבלות התקציב שלנו".

גם בעניין יואב זיו לא חלה התקדמות משמעותית: הפועל העבירה בשבוע שעבר הצעה ללוקרן הבלגית על כ-100 אלף יורו. הבלגים דחו כאמור את ההצעה וממתינים להצעה חדשה מהאדומים. מנהלה הספורטיבי של לוקרן, וילי ורהוסט, התייחס היום לנושא: "הפועל העבירה הצעה של 100 אלף יורו, אותה דחינו וכרגע יואב זיו נשאר אצלנו עד תום העונה. אם הפועל תשדרג את הצעתה בהחלט יהיה על מה לדבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully