וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: אוהד כהן החולה בספק לשבת

השוער עבר בבקרת התקציבים אך עשוי להחמיץ את המשחק מול אחי נצרת. גליל בן שנן נזרק מהאימון, ניסיון לצרף את ג'פרידזה

פחות מ-24 שעות לאחר שחתם אוהד כהן בהפועל חיפה, נראה שלאדומים אין סנטימנטים, וכבר היום (חמישי) באימון, נזרק השוער גליל בן שנן, שעד המחזור האחרון היה שוערה הראשון של הקבוצה. הסיבה היא שבמהלך האימון ביקש המאמן, שלומי דורה, מהשוער להגיע לשיחה. בן שנן ביקש לערוך את השיחה בסיום האימון, אך תוך מספר דקות אמר לו דורה: "אתה יכול לקחת הדברים שלך וללכת מהאימון".

השוער המופתע ירד מהדשא כשהוא לא מבין את מהות זריקתו, ואמר לאחר מכן: "לא מבין מה קורה עם הפועל חיפה. כרגע, אני במצב לא ברור. אני מקווה שגם אם זה הסתיים, אז זה יהיה בדרך חיובית". כרגע הדברים לגבי בן שנן עדיין לא ברורים, כשהשוער מצידו לא מעוניין להישאר כמחליף של אוהד כהן ומצד שני אין קבוצה בליגת העל כיום שזקוקה לשוער ראשון. על כן הסיכויים שהוא ישאר בקרית חיים די גבוהים.

בכל מקרה, האפשרות שבן שנן ישוב להפועל תל אביב אינה עומדת על הפרק מכיוון ששחקן שהושאל מקבוצה אחת לאחרת אינו יכול לשוב בחזרה לקבוצת האם שלו, אלא אם נכנס לתקופת צינון של שבועיים. בכל מקרה, וינסנט אניימה אמור לחזור מאליפות אפריקה, כך שמהלך כזה לא יועיל ובן שנן עצמו אינו מעוניין להיות שוערה השלישי של הקבוצה.

בחיפה מתכוונים להשאיר את בן שנן כשוער שני, ואם יסרב יחפשו עבורו קבוצה אחרת. במקרה שאם יסכים לרדת לספסל, נראה כי האדומים יצטרכו לחפש קבוצה חדשה עבור עומרי אלון.

בכל אופן, כהן שחתם אתמול על החוזה כאמור, עבר היום בבקרת התקציבים, אך השוער שלא הגיע היום לאימון חולה בשפעת והוא עשוי להיעדר מהמשחק מול מכבי אחי נצרת בשבת. בחיפה מקווים שמחר כהן יערוך אימון ראשון בקבוצה ויהיה בסופו של דבר כשיר לאחר שבערב אמר כי הוא מרגיש הרבה יותר טוב.

בהפועל חיפה ממתינים לנחיתתו של יואב כץ בארץ על מנת להסדיר את העניינים עם בן שנן ועם עמנואל פאפו, שככל הנראה יעבור לבית"ר שמשון תל אביב. לאחר שהדברים הללו יסתדרו, ינסו בקבוצה להחתים זר נוסף בעמדת החלוץ, כשכרגע המועמד היחיד הוא הירקלי ג'פרידזה, ששיחק בחיפה בעונה שעברה.

לקראת המשחק מול אחי נצרת, דורה ככל הנראה יצטרך לשנות מערך בשל פציעתו של הישאם כיוואן, שכרגע נמצא בספק למשחק. ירו בלו או אמיר אבו ניל הם השניים שמועמדים להרכב על חשבונו של הקשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully