וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה החתימה את מאור זוהר

דור בלך

14.1.2010 / 14:31

אלי כהן, שחיזר אחר קשרה של מ.ס. אשדוד, עשוי ליהנות ממנו כבר בשבת נגד מכבי נתניה. רנה לימה עשוי להגיע למבחנים

הפועל רעננה החתימה היום (חמישי) את קשרה של מ.ס. אשדוד מאור זוהר שהושאל במהלך העונה להכח עמידר רמת גן מהלאומית. זוהר בן ה-24 חוזר כבר תקופה ארוכה על ידי מאמן רעננה אלי כהן, והבוקר הגיע הבעלים אשר אלון להבנות עם ג'קי בן זקן על צירופו. חוזהו צפוי לעבור בבקרה עוד היום כדי שיוכל לעמוד לרשות אלי כהן במשחק מול מכבי נתניה בשבת.

מנגד ארמנדו לסקאנו הושאל עד סיום העונה להכח עמידר רמת גן כדי שישתפשף ויחזור לרעננה בעונה הבאה כשחקן בשל יותר. ברעננה רואים בקשר הארגנטינאי הצעיר כישרון גדול ולא הסכימו למכור אותו אלא רק להשאילו. לסקאנו עצמו מרוצה אף הוא מהמעבר ואף עבר להתגורר יחד עם אימו באזור כדי להקל עליו את ההגעה לוינטר.

כבר מספר שבועות שברעננה מנסים להגיע להבנות עם סוכנו של רנה לימה, שחקנה לשעבר של מכבי חיפה, אך הקשר הארגנטינאי מסרב להגיע למבחנים ואילו ברעננה מסרבים להחתימו ללא מבחנים, מה שבינתיים מעמיד את העסקה בספק. הקשר הגיאורגי דוד דיגמאלשווילי לא מותיר רושם על הצוות המקצועי ונראה כי לא יוחתם למרות השער שכבש בחצי גמר גביע הטוטו מול מכבי חיפה. עם זאת, הקשר צפוי להמשיך להיבחן בקבוצה עוד מספר ימים כדי לנסות ולהרשים בכל זאת את אלי כהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully