וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "אני מאוכזב. לא זכור לי מתי עשינו אסיפה כזו"

14.1.2010 / 13:14

אלישע לוי שוחח עם השחקנים אחרי ההפסד לרעננה. לנצ'ה צפוי לנחות בשבוע הבא. דוטרה לא התאמן ומחפש קבוצה בברזיל

"אני מאוכזב מאוד מכם. לא עלינו כמו שצריך למשחק אתמול. לא זכור לי מתי בפעם האחרונה עשינו אסיפה כזו. ציפיתי שתפגינו יותר חשיבות למשחק בחצי הגמר", כך אמר הבוקר (חמישי) מאמן מכבי חיפה, אלישע לוי, לשחקניו בעקבות ההדחה אתמול מחצי גמר גביע הטוטו על ידי הפועל רעננה. בקבוצה הביעו אכזבה בעיקר משיתופם של שחקני הספסל, שלא הפגינו יכולת מרשימה.

דווקא ישראל זגורי הצעיר, שבולט לאחרונה, ביקש היום שוב מאלישע לוי לעזוב להפועל פתח תקוה, אך נענה בשלילה. אייל גולסה לא התאמן גם היום ובקבוצה מעריכים שייעדר מספר שבועות. גם טיאגו דוטרה לא התאמן והוא מחפש קבוצה בברזיל שתסכים לקלוט אותו כבר בחלון ההעברות הקרוב.

החלוץ הפיני רוני פורוקארה קיבל את פניהם של השחקנים כשאמר להם "שלום" בשפה העברית. השחקן, שתנאיו סוכמו בעל פה מול הנשיא יעקב שחר, אמור לחתום על החוזה באמצעות סוכניו לאחר שישוב ממחנה האימונים של נבחרת פינלנד שהיה מתוכנן מראש. רק לאחר החתימה השחקן יצטרף לאימונים וכנראה יוכל ליטול חלק במשחק העונה מול הפועל תל אביב בעוד 11 ימים. ההונגרי לאסלו לנצ'ה, שכל פרטי העסקה עם קבוצתו MTK בודפשט כבר סוכמו, צפוי להגיע למבחנים בשבוע הבא. כרטיסו מוערך בכמעט חצי מליון דולר.

בהתאם לפרסום לאחר המשחק האחרון מול הפועל רעננה, הבלם שי מימון ביקש לעזוב את הקבוצה בפעם השלישית. בינתיים אלישע לוי עדיין לא מסכים לכך. גורם בקבוצה ביקש להדגיש כי "כידוע, מימון הוא הבלם השלישי של מכבי חיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully