וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשר ארגנטינאי וחלוץ אנגולי מועמדים להפועל פתח תקוה

14.1.2010 / 12:17

הקבוצה פתחה במו"מ עם פרננדו גאריזו ואלדון מקוומבה (25), לשעבר בנבחרת אנגולה. גורם: "רוצים את זגורי בלי אלמדון"

מאמן הפועל פתח תקוה, אלי מחפוד, בוחן את מועמדותו של הקשר ההתקפי פרננדו גאריזו (25), ששיחק בעבר בליגה הסקוטית. גם חלוץ נבחרת אנגולה לשעבר המחזיק באזרחות פורטוגלית וברזילאית, אלדון מרטינס מקוומבה (25), עלה כמועמד. השחקן, שמשחק גם בעמדת החלוץ ומתחת לחלוץ, שיחק בעונה החולפת בליגה האנגולית.

בעונה הקודמת שיחק מקוומבה באולימפיאקוס ניקוסיה הקפריסאית ובין היתר גם בליגות הראשונות בפורטוגל ובשבדיה. קבוצתו האחרונה היתה רקראטיבו קאלה. השחקן נמצא בתקופת מבחנים בפניארול מאורוגוואי ולכן בפתח תקוה ינסו להזדרז עם הבאתו. בפתח תקוה אישרו הבוקר כי "קיימים מגעים לצירופו, אם הוא יגיע זה יהיה למבחנים". סוכנו, באנדי ארויו, מסר בתגובה: "קיימים מגעים לצירופו של שחקן, אין לי כוונה להרחיב בנושא".

אחד מארבעת המועמדים הגנאים שפורסמו כמועמדים להגיע לקבוצה, הבלם דן אדו, שחתם היום בקבוצה לעונה וחצי, אמור להיות בהרכב הקבוצה יחד עם בלם נוסף, גל כהן, ואילו מחפוד החליט להזיז את הבלם עמנואל מתיאס לעמדת המגן הימני וזה יהיה התפקיד החדש שלו עד תום העונה. גם הקשר נמוך הקומה מחוף השנהב, אלכסנדר טוקפה (24, 1.64), ייבחן החל מהיום. השחקן שיחק בעונה החולפת ברוסלארה הבלגית והושאל בינואר לאולימפיק שרלרואה, בה כבש שני שערים וגם ספג שני כרטיסים אדומים. לפני כן שיחק ארבע עונות במדי בוורן הבלגית.

הקשר ראובן עובד החל להתאמן בקבוצה לאחר שהוא ביקש זאת ממחפוד. בשלב זה הנטיה היא לא להחתימו, גם משום שבקבוצה מחכים בשבועיים האחרונים לקשר מכבי חיפה, ישראל זגורי. אתמול התברר שחיפה הציעה לפתח תקוה עסקה במסגרתה היא תעביר אליה את השוער תום אלמדון ואת זגורי, אך בפתח תקוה סירבו בנימוק שאינם צריכים שוער ולא יוכלו לשאת בעלויות גבוהות של שוער שלישי בקבוצה. זגורי צפוי לבקש לעזוב את מכבי חיפה במהלך השבוע ואם זה יקרה עשויה העסקה להתממש, לאחר שתנאיו כבר סוכמו לפני כשבועיים. "הבהרנו לחיפה שאנחנו מוכנים לעסקה, רק בלי השוער", אמר גורם בפתח תקוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully