וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איך רעננה מנצחים אותנו? איזה בושות"

כך דרסיליה לשחקני חיפה בעקבות ההפסד לרעננה. הקבוצה הציעה את זגורי ואלמדון כעסקת חבילה. כהן: "אנו בונים מסורת"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

גם לגביע הטוטו חוקים משלו. את זה למדה הערב (רביעי) על בשרה מכבי חיפה. האלופה, עם 16 ניצחונות ב-17 משחקי ליגה, חשבה שהיא באה לעוד ערב קליל מול הפועל רעננה, אותה ניצחה 0:3 בשבת, אבל שחקני העולה החדשה הכינו הפתעה בחצי גמר גביע הטוטו, חזרו מפיגור וניצחו 2:3 בדרך לגמר היסטורי ומענק כספי נדיב. עכשיו אנשי רעננה יכולים לשבת נינוחים ביציע ולראות מי תהיה יריבתם בגמר. הנהלת המועדון צפויה להעניק לשחקנים מענק עלייה לגמר, אשר ישודרג אם וכאשר יזכו בתואר.

זגורי ומימון נחושים לעזוב

בסיום המשחק נכנס עוזר המאמן גיורגי דרסיליה לחדר ההלבשה ואמר לשחקני מכבי חיפה: "איך קבוצה כמו הפועל רעננה מנצחת אותנו, איך? איזה בושות עשינו". שחקנים בקבוצה הרכינו ראש והקפטן יניב קטן נראה מצוברח. במחצית אמר אלישע לוי לשחקנים: "לא פתחנו טוב את המשחק, חבל שאנחנו הופכים משחק קל לקשה. עכשיו צריך לחזור למשחק". שחקנים אמרו לאחר ההפסד: "למרות ההפסד, מרוצים מהיכולת של ליאור רפאלוב שחוזר להבקיע".

בחיפה כבר הגיעו לסיכום עם קבוצת MTK בודפשט בנוגע למחיר כרטיסו של החלוץ ההונגרי לאסלו לנצ'ה (21, 1.80 מ') הנמנה על סגל נבחרת הונגריה הצעירה. שווי הכרטיס מוערך בקרוב לחצי מיליון דולר. יחד עם זאת, בקבוצה הבהירו כי השחקן עדיין לא סיכם במועדון ועד סוף השבוע יוודע האם הוא יצטרף לקבוצה. החלוץ רוני פורוקארה אמור לחתום לכל המאוחר מחר לשלוש עונות וחצי, תמורת סכום כולל של 490 אלף דולר לכל התקופה.

הקשר ישראל זגורי נחוש לעזוב והוא עשוי לבקש זאת עוד השבוע מאנשי מכבי חיפה. גם הבלם שי מימון צפוי ליזום שיחה דומה. על פי גורמים בהפועל פתח תקוה, חיפה הציעה את ישראל זגורי ותום אלמדון כעסקת חבילה, אך בפתח תקוה השיבו: "אנחנו לא זקוקים לשוער נוסף".

אלי כהן: "כשבאים כאנדרדוג, חייבים להאמין"

מאמן הפועל רעננה, אלי כהן, לא יצא מגדרו בסיום, למרות הניצחון הגדול: "כשאתה בא כאנדרדוג, אתה חייב להאמין. בשבת הובסנו בחיפה 3:0 ולא שיחקנו טוב. אמרתי לשחקנים שחשוב שניראה קבוצה ונשחק כמו שאנחנו יודעים. הניצחון היה מוצדק, התייחסנו למשחק ברצינות ואמרתי לשחקנים שאנחנו בונים עצמנו בליגת העל וצריך ליצור מסורת והצלחות. חלק מזה זה לקחת תארים".

מאמן רעננה כבר חושב על משחק הליגה בשבת: "אני מרוצה, אבל אנחנו צריכים להישאר צנועים. הלחם שלנו זה הליגה. אני מקווה שנקבל ביטחון ואמונה, ונצטרך לרדת לקרקע לקראת מכבי נתניה בשבת". על הקשר הנבחן דוד דיגמאלשווילי, שהבקיע את השער השני, אמר כהן: "הוא שחקן עם רזומה טוב, אבל עדיין חלוד. עוד כמה ימים נחליט".

מאמן מכבי חיפה, אלישע לוי, לא רגיל להיות בצד המפסיד: "התייחסנו למשחק ברצינות, למרות שזה לא נראה כך במגרש. כל הכבוד לרעננה, הם באו ועשו דבר יפה. אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו, לנו יש 16 ניצחונות כי תמיד באנו נחושים ורעבים. היום למדנו שדברים לא באים מאליהם".

המאמן הוסיף: "הקרדיט מגיע לרעננה, ואנחנו נסדר מה שצריך. אני מקווה שנשפר את היכולת כבר נגד הפועל רמת גן. זו לא שאננות. רצינו, אבל היה פער גדול בין מה שהיינו צריכים למה שהיה על המגרש. ההגנה לא הייתה טובה, ספגנו שלושה שערים כשעד עכשיו ספגנו שמונה בלבד בכל העונה. היום ראינו שבכדורגל הכל יכול לקרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully