וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: ליין קיפין יאמן את USC

12.1.2010 / 22:48

יחליף את פיט קרול לאחר שנה אחת בלבד בטנסי. למרות הכישלון, דל ריו יישאר בג'קסונוויל. וודסון שחקן ההגנה של השנה

ליין קיפין, שאימן את מכללת טנסי בעונה האחרונה, חוזר לדרום קליפורניה, הפעם כמאמן ראשי. קיפין שימש מתאם התקפה ב-USC לפני שהחל לאמן את אוקלנד ריידרס ב-2007. במהלך העונה שעברה פוטר מהריידרס ועבר למכללת טנסי, בה אימן עונה אחת בלבד. "אנחנו שמחים להחזיר אותו הביתה", נמסר מדרום קליפורניה.

גם השנה הוא לא סיפק את הסחורה, אבל לא תמיד צריך להצטיין כדי לשמור על המשרה, וג'ק דל ריו ימשיך לאמן את ג'קסונוויל. דל ריו נפגש עם בעלי הג'אגוארס וויין וויבר, והכריז לאחר השיחה כי ישמור על תפקידו. בחוזהו נותרו שלוש עונות, במהלכן הוא צפוי להשתכר כ-15 מיליון דולר. הופעת הפלייאוף האחרונה של ג'קסונוויל נרשמה לפני שנתיים, והמאמן, כך דווח, סירב להצעה להחליף את פיט קרול בדרום קליפורניה כדי לנסות ולהחזיר את הג'אגס למשחקים בינואר. דל ריו, אגב, הכחיש את הדיווחים הללו.

ואם בקרול עסקינן, מאמנה החדש של סיאטל אמר כי הוא לא יכול כבר לחכות לתחילת עבודתו בקבוצה. "אני כולי להוט להתחיל", אמר במסיבת העיתונאים, "יש הבדל בין התקופה בה אימנתי ב-NFL קודם לכן ובין הזמן הנוכחי. הניסיון שצברתי במהלך השנים הוא מה שהייתי צריך כדי לחזור ולהיות הטוב ביותר".

צ'רלס וודסון, מגן הפינה של גרין ביי, הוא שחקן ההגנה של השנה. הוא זכה ב-28 מ-50 הקולות למקום הראשון. "זה כבוד גדול", אמר, "אני מרגיש שנתתי הרבה מאוד מעצמי, פיזית ומנטלית, ואני שמח שמכירים בהישג הזה". דארל ריוויס, הקורנרבק של ניו יורק ג'טס, סיים שני עם 14 קולות, לפני אלוויס דומרוויל מדנבר ודארן שארפר מניו אורלינס (3 כל אחד) וג'רד אלן ממינסוטה (2).

למי הייתי נותן את בחירת שחקן ההגנה של העונה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully