וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - הפועל רעננה: פורוקארה נחת בארץ

הירוקים ישלמו כ-600 אלף דולר עבור כרטיסו. דוידוביץ', גולסה וקטן מחוץ לסגל בחצי גמר גביע הטוטו (17:30, ספורט 5 ו-HD)

מכבי חיפה תשלם כ-600 אלף דולר עבור כרטיסו של רוני פורוקארה לאורברו השבדית, כך על פי הסיכום בין הנשיא יענקל'ה שחר לבין ראשי קבוצתו של החלוץ. פורוקארה, שנחת היום בישראל, אמר עם הגעתו: "אני שמח להגיע לכאן. מכבי חיפה היא קבוצה גדולה ששיחקה בליגת האלופות. כיף להגיע לחום של ישראל מהקור של שבדיה. הייתי כבר בישראל, אבל כבחור יהודי זה עדיין מרגש לחזור לכאן".

השחקן נפגש עם הנהלת הקבוצה במטרה להגיע לסיכום בנוגע לשכרו. לוואלה! ספורט נודע כי בחיפה מתכוונים להציע לו חוזה לשלוש שנים וסכום שנע בין 130 ל-140 אלף דולר לעונה. "אולי זה השחקן שחסר לנו", אמרו הבוקר בחיפה, "ממה שרואים בקלטות, מדובר בשחקן שיודע לתת מסירה לגול, וזה מה שחסר העונה למכבי חיפה".

בחיפה עדיין לא מתכוונים לשחרר אף שחקן ישראלי מהסגל, פרט לאייל שטרכמן שנמצא בדרכו לארגנטינה. יחד עם זאת, הבלם שי מימון מתכוון לבקש השבוע שוב לעזוב וייתכן שחיפה תאפשר זאת בסופו של דבר. כרגע המאמן אלישע לוי מתנגד למהלך. גם הקשר ישראל זגורי עדיין נחוש לעזוב להפועל פתח תקוה עמה יש סיכום עד תום העונה, אך לאחרונה הובטח לסוכנו, גלעד קצב, כי הוא יקבל יותר הזדמנויות.

בלי קשר לצירופו של פורוקארה, שלא ייחשב כזר משום שהוא יעבור תהליך לקבלת מעמד של עולה חדש, חיפה תגביר את המאמצים לצירופו של הקשר ההונגרי לאסלו לנצ'ה. גם ניקולה סימיץ' הסרבי מועמד. הקשר הגיאורגי לבאן חמלדזה התאכזב לשמוע אתמול כי הוא לא נמצא בתוכניות לענה הקרובה. כזכור, כבר אתמול הסבירו בחיפה כי השחקן משחק בעמדה מעט אחורית ואלישע לוי מחפש שחקן בעמדה אחרת. שלשום ניסה ולדימיר דבאלישווילי לשכנע את השחקן לחתום ולעבור לקבוצה אחרת, אך השחקן סיפר כי הוא מחזיק בהצעה מסטיאווה בוקרשט ומקבוצה נוספת באוקראינה וכי הוא מעדיף שלא לשחק בקבוצה אחרת בישראל.

ניר דוידוביץ', אייל גולסה ויניב קטן לא ייכללו בסגל מול הפועל רעננה בחצי גמר גביע הטוטו (17:30, שידור ישיר בערוץ הספורט ו-HD), השניים האחרונים בגלל פציעות. גולסה עצמו אמור לעבור בדיקה שתגלה האם מדובר בפציעה חוזרת. המאמן אלישע לוי צפוי לכלול בהרכב את הבלם שי מימון ואת פיטר מסיללה שהתאושש מפציעה. ישנה התלבטות בין אייל משומר לעלי עוסמאן, שלא שותף לאחרונה. שלומי ארבייטמן צפוי לפתוח בחוד לצדו של ולדימיר דבאלישווילי. ליאור רפאלוב, ג'ון קולמה מוחמד גדיר ובירם כיאל ירכיבו את חוליית הקישור. אם חיפה תעבור את שלב חצי הגמר, היא תבטיח לעצמה בין 900 אלף שקל ל-1.1 מיליון שקל בכפוף לתוצאה שתשיג בגמר.

הרכב משוער: אמיר אדרי; אייל משומר (עלי עוסמאן), דקל קינן, שי מימון, פיטר מסיללה; בירם כיאל, ג'ון קולמה, ליאור רפאלוב, מוחמד גדיר; ולדימיר דבאלישווילי, שלומי ארבייטמן.

עדכון ראשון 10:02
עדכון אחרון 16:00

הכי חשוב: ריכוז מלא

לאחר ששברו כמעט כל שיא בהיסטוריה שלהם העונה, ינסו בהפועל רעננה להתקרב עוד קצת לתואר ראשון ולהעפיל לגמר גביע הטוטו. המאמן אלי כהן וכן פסיכולוג הקבוצה שוחחו במהלך השבוע עם השחקנים במטרה שיגיעו בריכוז מלא למשחק החשוב, כשכהן יעלה עם ההרכב החזק ביותר של הקבוצה.

במשחק צפוי להיבחן הקשר הגאורגי דייויד דיגמאלשווילי שמתאמן בקבוצה בימים האחרונים. אם ירשים ויוחתם, הרי שארמנדו לסקאנו הצעיר יושאל לקבוצה אחרת עד סיום העונה במטרה לחשלו. גם החלוץ ריקארדס בניוסיס, שעדיין לא קיבל את השחרור הבינלאומי שלו, יוכל לשחק מכיוון שאין צורך בהעברת שחקנים זרים בבקרה במסגרת גביע הטוטו. אם יעלו לגמר, צפויים שחקני רעננה לזכות בבונוס כספי מאשר אלון.

הרכב משוער: שאול סמד'ה, רועי לוי, אירמנטס זלמיקאס, איתי טואף, אבי סופר, עמרי עטיה, גיל קופר, תמיר פור, סטיבן כהן, דודו ביטון, ריקארדס בניוסיוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully