וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק מקגווייר הודה: "השתמשתי בסמים"

11.1.2010 / 22:30

כוכב העבר, שנחשד שנים ארוכות, חשף כי נעזר בסמים כדי לשפר את שיא ההומראנס ב-1998: "טעות שאני מצטער עליה"

AP

וידאו: רויטרס

עריכת וידאו: גדי וינסטוק

במשך שנים הוא נחשד, וכעת חושף מארק מקגווייר, אחד מאנשי המפתח של עידן הסמים האסורים ב-MLB, כי אכן השתמש בסטרואידים בזמן ששיחק בייסבול, ובמיוחד ב-1998 - השנה שבה שבר במדי סט. לואיס קרדינלס את שיא ההומראנס בן 37 השנים של רוג'ר מאריס והעמידו על 70.

"הייתי שמח לולא נגעתי בסטרואידים", מסר מקגווייר, היום מאמן החובטים של הקרדינלס, בהצהרה, "זו הייתה טעות שאני מצטער עליה. במבט לאחור, אני מתחרט על כך שלקחתי סמים בעידן שמזוהה עם סטרואידים". מקגווייר מסר כי התקשר למאמן הקרדינלס טוני לה רוסה ולקומישינר הליגה באד זליג, ומסר להם באופן אישי את התנצלותו.

הייתה זו עובדה כמעט מוגמרת שמקגווייר נטל סמים אסורים עוד מהתקופה שבה שיחק באוקלנד, בסוף שנות ה-80. הוא היה אחת הדמויות העיקריות בספרו של חוזה קנסקו, שטען לאורך השנים כי האייז היו קבוצה מסוממת לחלוטין. עם הווידוי מצטרף מקגווייר לאלכס רודריגז, שהודה בתחילת השנה שעברה בשימוש בסמים אסורים, ולג'ייסון ג'יאמבי, ששיחק אף הוא באוקלנד ולפני שלוש שנים מסר הודאה מרומזת בחצי פה. רוג'ר קלמנס ובארי בונדס, שנמצאים חזק על הרדאר, תמיד הכחישו.

"ידעתי שהיום הזה יבוא", אמר מקגווייר, "לא ידעתי מתי, אבל עכשיו אני מרגיש שהגיע הזמן. אני בטוח שאנשים עושים ספקולציות, האם יכולתי להגיע למה שהגעתי בלי סמים. היו לי שנים טובות שבהן הייתי נקי ושנים גרועות שבהן לא נטלתי. החשוב מכל הוא שעשיתי טעות שעליה אני מצטער".

מקגווייר אישר את טענתו של קנסקו, כי החל לקחת סמים בתחילת שנות ה-90. "התנסיתי לראשונה בין עונת 1989 ל-1990. במהלך השנים נפצעתי הרבה וחשבתי שהורמוני גדילה יעזרו לי להחלים מהר יותר. הבייסבול שונה היום, הוא הרבה יותר נקי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully