וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר קיבלה פנייה נוספת ממכבי חיפה לגבי ורד

דור בלך

11.1.2010 / 22:33

הקשר מעוניין להישאר, אך עשוי לשנות דעתו בהמשך. גורם בקבוצה: "לכל שחקן יש מחיר". גרשון: "ידענו שהניצחון יבוא"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

במצבן הנוכחי, מהיריבות הגדולה בין בית"ר ירושלים לבני סכנין לא נשאר יותר מדי. בשנים עברו, משחקים אלה לוו במתח ויצרים שגם הובילו למשחקים טובים על כר הדשא. הערב (שני) ראינו משחק אנמי שהתנהל באווירת סוף עונה, אבל בבית"ר ירושלים יכולים לפחות להיות מרוצים מכך שחזרו למסלול הניצחונות. מחזיקת הגביע ניצחה 0:1 את יריבתה מהתחתית, כשאת השער המכריע הבקיע דווקא מהראן אבו ריא לשערו הוא בדקה ה-15. הירושלמים עלו בחזרה למקום החמישי, סכנין נותרה מתחת לקו האדום.

בנאדו: "קיבלנו מתנה מסכנין"

מיד בתום המשחק התברר כי בית"ר ירושלים קיבלה פנייה נוספת ממכבי חיפה, בבקשה לרכוש את הקשר עידן ורד. בבית"ר טרם השיבו להצעה, אך גורם בקבוצה הבהיר: "לכל שחקן יש מחיר". ורד עצמו אינו מעוניין כרגע לעבור לשורות האלופה, אך הפיחות במעמדו והדחתו מההרכב עשויים לגרום לו לשנות את דעתו. השחקן מחזיק בכל מקרה בחוזה חייל עד לעונה הבאה, ובסביבתו מעדיפים לצאת לאירופה בסיום החוזה, כך שהשיקול הכלכלי לא מהווה משקל.

שמעון גרשון, בלמה של בית"ר ירושלים, התייחס לניצחון: "כיף גדול לחזור הביתה, לשחק מול האוהדים שלנו, ולנצח. לא היינו לחוצים וידענו שזה יבוא". על משחק חצי גמר גביע הטוטו מול מכבי תל אביב, שיתקיים אחרי 48 שעות, אמר גרשון: "אני עכשיו נוסע הביתה, לוקח תיק ויוצא לאיצטדיון רמת גן. זה מוקדם מדי ולא כך רצינו שזה יהיה, אבל הראש שלנו כבר במשחק הזה ונעשה הכל על מנת לנצח בו".

שותפו של גרשון למרכז ההגנה, אריק בנאדו, הוסיף: "לא היינו מספיק חדים בהתקפה, אבל ידענו לשמור על שער נקי וזה מה שחשוב. קיבלנו מתנה מסכנין, לקחנו שלוש נקודות ועכשיו נמשיך הלאה ליום רביעי".

בלבול: "נושא ג'קו ערפאת יטופל"

מרקו בלבול, מאמן הקבוצה המפסידה, אמר בסיום: "סך הכל יכולנו לצאת עם יותר, אבל ברגע שאתה לא כובש בטדי אין לך סיכוי להוציא נקודה כי לביתר חלק התקפי בלתי ניתן לעצירה כמעט. אמנם הסתבכנו בתחתית, אבל הליגה עוד ארוכה, ועם הפלייאוף וקיצוץ הנקודות עוד יהיה מעניין פה. בחלון ההעברות הזה רק שיחררנו שחקנים ולא הבאנו אף אחד, כך שאני מאמין שעוד נתחזק".

בלבול אף ההתיחס לראיון שנתן ג'קו ערפאת לעיתון 'הארץ', ובו תקף החלוץ את החלטותיו: "מאמן צריך להפעיל שיקול דעת ולא להחליט בלהט הרגע. אני יודע מאיפה נבע הראיון הזה ולמה הוא הגיע, אבל נטפל בזה בתוך המועדון". על פי גורמים בקבוצה, ככל הנראה השחקן ייקנס.

הבלם טל חן: "המשחק התפתח בצורה מוזרה מאוד והיה מאכזב להפסיד כי הגיע לנו יותר. עצוב שלא כבשנו, ועוד כבשנו בצד השני שער עצמי מהמוזרים שראיתי, אבל לא נאשים את אבו ריא. התרומה שלו למועדון שווה הרבה יותר מהשער הזה, ועודדנו אותו במחצית". על הקהל של בית"ר, אמר חן: "אני מעדיף לשחק כל שבוע מול קהל כזה, גם אם הוא מקלל אותי. זה הרבה יותר טוב מלשחק מול יציעים ריקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully