וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טן קאטה: "ישראל מעוניינת להחתים אותי כמאמן הנבחרת"

11.1.2010 / 17:16

המאמן שפוטר מפנאתינייקוס סיפר ל'טלגרף ההולנדי' כי קיבל פנייה. דובר ההתאחדות, לבנוני: "לוזון לא שוחח עם מאמן כלשהו"

המירוץ לתפקיד המאמן הלאומי של ישראל ממשיך לתפוס תאוצה, ומי ששמו עלה כבר יותר מפעם אחת כמועמד מוביל, האנק טן קאטה, סיפר היום (שני) ל'טלגרף ההולנדי' על האפשרות שיגיע לארץ הקודש, ועל הפנייה של ההתאחדות אליו. "אני יודע שהתאחדות הכדורגל הישראלי מעוניין להחתים אותי כמאמן הלאומי שלהם", אמר טן קאטה. "עם זאת, אמרתי להם שאני מעוניין לפתור את המצב שלי עם פנאתינייקוס קודם לכן".

המאמן, שכבר עבר בקבוצות כמו אייאקס וברצלונה, אימן העונה את פנאתינייקוס היוונית, לפני שפוטר ממנה, כשהוא טוען כי המועדון עדיין חייב לו כספים. "יש סיכוי גדול שאקח את המקרה הזה לפיפ"א. אני רק רוצה לפתור את המחלוקת". הקולות שעולים מהאיגוד חיוביים מאוד לגבי טן קאטה, לאחר שגם אברם גרנט, מאמן הנבחרת לשעבר שעבד עם ההולנדי בצ'לסי, המליץ עליו לתפקיד.

בהתאחדות כצפוי מכחישים שפנו להולנדי, ודובר ההתאחדות, גיל לבנוני אמר: "כפי שלא התבטאנו עד כה בנוגע למועמדים על הנבחרת בתקשורת הישראלית ובחו"ל, לא נתבטא גם כעת". עם זאת, הוסיף לבנוני: "יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון עדיין דובק בעמדתו למנות מאמן זר לנבחרת ישראל, אך עד כה הוא לא שוחח או נפגש עם מאמן כלשהו".

טן קאטה (55) התחיל את קריירת האימון שלו בקבוצת גו אהד איגלס בשנת 1990, ולאחר שאימן במספר קבוצות בליגה ההולנדית, הפך לעוזר מאמן ברצלונה בשנת 2003. טן קאטה העביר שלוש שנים בשורות קבוצת הפאר הספרדית, ולאחר מכן, בעונת 2006/2007, קיבל את משרת המאמן הראשי באייאקס. על אף שעזר לקבוצה מאמסטרדם לץפוס את המקום הראשון, בקיץ 2007 עבר טן קאטה לצ'לסי, שם שימש כעוזרו של אברהם גרנט. בעונה שעברה חזר לשמש כמאמן ראשי, הפעם בקבוצת פנאתינייקוס, ממנה פוטר בחודש דצמבר האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully