וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריידי: "גם אני הייתי שורק לנו בוז"

11.1.2010 / 12:10

הקוורטרבק של הפטריוטס מבין את האוהדים אחרי התבוסה לרייבנס. קורט וורנר: "וואו, איזה משחק זה היה!"

סטטיסטיקות דינן להישבר. דאלאס ניצחה בפלייאוף לראשונה מזה 13 שנה, ואתמול (ראשון) רשמה בולטימור ניצחון ראשון אי פעם על ניו אינגלנד פטריוטס, ועוד בפוקסבורו, מקום בו הפאטס לא הפסידו ב-11 משחקיהם האחרונים בינואר. התוצאה הסופית, 14:33, היא תוצר של רבע ראשון גדול של הרייבנס או עלוב של הפטריוטס - תלוי מהיכן מסתכלים על זה. הקהל של ניו אינגלנד, בכל אופן, הביע את מורת רוחו, ולקוורטרבק טום בריידי, במשחק זוועתי, ברור מדוע.

"גם אני הייתי שורק לנו בוז בצורה בה שיחקנו", אמר בריידי בסיום, "בצורה כזו לא יכולנו לנצח אף קבוצה". המאמן ביל בליצ'יק סיכם את ההופעה העלובה של ניו אינגלנד: "כולם אחראים למפגן הרע הזה. אני לא חושב שיש מישהו מצוות האימון או מהשחקנים שלא מתבייש במה שקרה היום".

ריי רייס מהרייבנס, שנתן משחק עצום של 159 יארד על הקרקע ושני טאצ'דאונים, פרגן ליריבה ואמר כי "העידן שלהם עדיין לא תם", אבל התפנה לדבר גם על המנצחת. "אנחנו תמיד רוצים לפתוח את המשחק מהר, בין אם זו ריצה לחמישה יארדים או ל-83 יארד. המטרה היא לגרום לקבוצה השניה לרדוף אחרינו ולא להפך".

הסייפטי הותיק אד ריד לא מפחד מהיריבה הבאה, אינדיאנפוליס, עימה ייפגשו הרייבנס בלילה שבין שבת לראשון (3:30). "אני יודע מה ומי מגיע. מספר 18 מגיע, והוא יודע שאנחנו מגיעים אליו", אמר ריד בחיוך.

"אחד ההפסדים הקשים בקריירה"

מה שקרה בגלנדייל, אריזונה, כמעט בלתי נתפס. הקרדינלס והפאקרס ניהלו קרב נטול הגנות, שהוכרע בהארכה דווקא בזכות החזרת פאמבל הגנתית של קרלוס דנסבי - 45:51 ענק לאריזונה והעפלה לשלב הבא, למשחק מול ניו אורלינס.

"זה כנראה היה אחד המשחקים הטובים ביותר אי פעם בפלייאוף", אמר קן וויזנהאנט, מאמן הקרדינלס, וקורט וורנר הסביר מה גרם לשוט-אאוט המטורף: "ידענו שיהיה להגנה שלנו קשה לעמוד בקצב שלהם", אמר וורנר, "זה היה אחד מאותם משחקים שבהם הרגשתי ממש טוב, שאני רואה את כל המגרש בבירור, וזה הוביל ל-51 נקודות". וורנר נכנס למסיבת העיתונאים ושאל בבדיחות הדעת: "כולם כאן עייפים כמוני? וואו, איזה משחק זה היה".

בגרין ביי לא האמינו שכך הסתיים המשחק. "זה אחד ההפסדים הקשים בקריירה שלי", אמר המאמן מייק מקארת'י, "אני מאוד גאה בשחקנים, למרות שזה הפסד שקשה לעכל". הליינבקר איי ג'יי הוק השתאה: "זה משחק שהלך מפה לשם, כל הזמן. זה היה בלתי ייאמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully