וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוט: "אני לא הראשון ולא האחרון שזה קורה לו"

איתן נוח

11.1.2010 / 11:30

גארד אשקלון נפגע מהיחס שקיבל מאוהדי חולון, ומהעובדה שיצא מאולם הפחים בליווי משטרתי: "חבל שמגיעים לאיומים"

לא מעט אירועים התרחשו אתמול (ראשון) במשחק רבע גמר הגביע בין הפועל חולון לעירוני אשקלון. אוהדי חולון סיפקו תפאורה מרשימה לחזרה של מיקי דורסמן, שחזר להושיע את הקבוצה שאיתה כבר לקח אליפות. אווירת הכדורסל והמתח נמשכו לאורך כל המשחק, שלא התעלה לרמה גבוהה ובסיומו ניצחה אשקלון 64:71, עשתה היסטוריה ועלתה לחצי גמר הגביע בפעם הראשונה בתולדותיה.

החצי השני של הערב התחיל כמה דקות לפני סיום המשחק, אז התפתחה תגרה בין שני מחנות האוהדים, תגרה שכללה העפת כיסאות מצידם של אוהדי אשקלון אל עבר אוהדי חולון. גם לאחר שריקת הסיום הרוחות לא שקטו, כשאוהדי חולון המשיכו להתעמת עם אוהדי אשקלון וגם עם שחקני אשקלון שחגגו על הפרקט. בין השאר נזרקו אבנים על אוטובוס בו נסעו חלק מאוהדי אשקלון, ובנוסף התעמתו האוהדים עם ברוקס סיילס, שחקנה של עירוני אשקלון. הבוקר קיבלו ראשי אשקלון קיבלו הבוקר הזמנה לחקירה עבור סיילס, לאחר שאוהד חולון התלונן במשטרה כי הותקף על ידי השחקן.

השיא היה כשמורן רוט, שחקנה של חולון בעבר, רצה לצאת מהאולם ונתקל בקהל אוהדים עוין שחיכה להגיד לו את דעתו. "כמה אוהדים, שאני בכלל לא קורא להם אוהדים אמיתיים של הפועל חולון, חיכו לנו בחוץ וקיללו אותי ואת אישתי", מספר רוט על היציאה שלו מהאולם. "היינו צריכים לצאת בחסות המשטרה. חבל שזה קרה כי אני חושב, והרגשתי את זה גם במהלך הערב, שרוב הקהל מעריך ומכבד את מה שעשיתי עבור הפועל חולון".

כשנשאל רוט על ההרגשה לצאת בליווי משטרתי מאולם כדורסל שבו הוא כרגע שיחק, אמר הגארד של אשקלון: "זה עצוב שזה ככה. זה סך הכול ספורט. חבל שמגיעים לפסים אישיים ולרמה כזאת שמאיימים ומקללים. לצערי, אני לא הראשון וכנראה גם לא האחרון שזה קורה לו".

בצל האירועים בסיום המשחק, כמעט ונשכח לגמרי המשחק עצמו. כאמור, ההעפלה לחצי גמר הגביע היא הפעם הראשונה שבאשקלון מגיעים למעמד זה. "אני שמח שהצלחנו להעפיל לחצי הגמר. זה הישג גודל עבורנו", אומר רוט. "זה מגיע לעיר שבשנים האחרונות סבלה מדברים שלא קשורים לספורט, ועכשיו יש להם במה להתגאות. בתחילת העונה הצבנו לעצמנו מטרה להגיע כמה שיותר גבוה וחצי גמר הגביע הייתה אחת המטרות. אני מאוד מקווה שלא נסתפק בזה, רוב הקבוצות שהגיעו לחצי גמר לא היו מועמדות להגיע לשם. ככה זה בגביע, תמיד יש הפתעות".

בנושא אחר, אוויס ואייט, שחקנה הזר החדש של עירוני אשקלון ערך אתמול הופעת בכורה סולידית למדי כשקלע 2 נקודות ולקח 2 ריבאונדים ב-7 דקות משחק. למרות הבכורה הלא מרשימה, באשקלון דווקא מרוצים מהשתלבותו המקצועית והחברתית של הפורוורד החדש ודווקא תולים תקוות בשחקן שבינתיים חוזר לכושר, אחרי שלא שיחק מסוף העונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully