וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רי ג'ונס: "גירשנו את השדים"

10.1.2010 / 14:33

בעלי דאלאס מאושר אחרי שבירת הנאחס בפלייאוף. רומו: "אושר גדול". רקס ריאן: "לסאנצ'ז נמאס לשמוע שהוא חוליה חלשה"

13 שנים חיכו בדאלאס לרגע בו יחזרו לנצח בפלייאוף ה-NFL, והלילה (בין שבת לראשון) הם קיבלו שכר להמתנה הממושכת, בדמות 14:34 ענק על פילדלפיה, שהקפיץ אותם לסיבוב השני. "גירשנו את כל השדים", אמר הבעלים ג'רי ג'ונס, שהמתין זמן רב, ולא בסבלנות יתרה, לרגע הזה. טוני רומו, הקוורטרבק שהואשם בהיחנקות ברגעים הקובעים, היה מאושר: "זה פשוט שכר גדול על ההשקעה, זה גורם לי להרגיש גאה בכל החברים כאן ואני שמח בשביל כולם, במיוחד בשביל ג'רי".

האיגלס היו בעמדה מצוינת לזכות בחופש עד לפני שבוע, אבל אז הובסו בדאלאס 24:0, ונאלצו להגיע ל"קאובויס סטדיום" בפעם השניה בתוך שבעה ימים. ההפסד הנוכחי היה השלישי שלהם לבוקרים העונה, וחיסל עונה שנראתה עד לאחרונה כהולכת בדרך הנכונה. "הם היו הקבוצה הטובה יותר לכל אורך העונה", הודה המאמן אנדי ריד, "כשאתה מקבל כזו בעיטה זה כואב ולא נעים. לא לזה ציפינו".

מארק סאנצ'ז ושון גרין לא ממש התרגשו ממעמדם. שני הרוקיס של הג'טס סחפו את הסילונים לניצחון גדול 14:24 בסינסינטי והעפלה לשלב השני בפלייאוף. סאנצ'ז ניסה להצטנע לאחר הניצחון: "זה כיף ומרגש, וזה בטח לא משהו שמתמקד בי". הוא רשם את הרייטינג הגבוה ביותר בהיסטוריה לרוקי בפלייאוף 139.4, כשהשלים 12 מ-15 ניסיונות המסירה שלו. "זו הרגשה מדהימה, ואני מקווה שאחזור עליה בשבוע הבא".

"היום ידענו שנוכל לעלות למגרש ולזרוק כשנרצה", אמר המאמן רקס ריאן, שלפני המשחק ביקש לסמן את ה-9 בפברואר ביומן כיום בו ייערך מצעד הניצחון בניו יורק. "אני חושב שפשוט נמאס לסאנצ'ז לשמוע שהוא החוליה החלשה בקבוצה הזו. זה היה מאמץ קבוצתי אדיר. אנחנו קבוצת פוטבול טובה, ומי שלא מאמין עכשיו ייווכח בזה בהמשך".

קרסון פאלמר, שרשם ערב נורא וראה כיצד הג'טס ממגרים אותו שבוע שני ברציפות, פרגן למנצחים: "יש להם סיכוי להמשיך הלאה. ההגנה שלהם ממש, אבל ממש טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully