וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר-סכנין: ברוכיאן יפתח למרות מחלתו

קפטן בית"ר ירושלים שסבל מקלקול קיבה הועדף בסופו של דבר על עידן ורד (20:00, ערוץ 1). האורחים מסתמכים על העבר

לאחר שני משחקים ללא ניצחון תנסה בית"ר ירושלים לחזור למסלול הניצחונות מול בני סכנין (שני, 20:00, שידור ישיר בערוץ 1) במשחק שיינעל את המחזור ה-17 בליגת העל. בשבועיים האחרונים מרבית תשומת הלב בקבוצה נעה סביב החלוץ ברק יצחקי, ומעבר אפשרי להפועל תל אביב בצל המפגש בין הקבוצות בשבוע שעבר. המתח הגיע לשיאו כשגומא אגייאר נפגש עם אלי טביב ומוני הראל ביום שישי, כפי שפרסמנו בוואלה! ספורט. בסופו של דבר הסתיימה הפגישה ללא תוצאות ממשיות כשאגייאר הכריז כי לא ישחרר את יצחקי אם זה לא יבקש, ויצחקי עצמו שחרר הודעה לתקשורת בה סגר את העניין והכריז כי הוא נשאר בבית"ר ירושלים.

יצחקי אמנם יעמוד לרשותו של יצחק שום, אך המאמן יאלץ להסתדר ללא בלם הקבוצה תומר בן יוסף, שהורחק מול הפועל תל אביב. אריק בנאדו צפוי לשוב להרכב על חשבונו. הקפטן, אבירם ברוכיאן, החלים בסופו של דבר מקלקול הקיבה ממנו סבל והוא צפוי לפתוח. גם מחליפו הפוטנציאלי, ג'וניור ויסה, בספק למשחק לאחר שנפצע באימון הקבוצה ביום שישי.

שום, שעלה עם מרכז קישור מעובה מול הפועל תל אביב, צפוי לוותר על קשר אחורי אחד ולחזור לשיטת המשחק המקורית שלו. בין הקורות ימשיך אריאל הרוש, כשבמרכז ההגנה לצד בנאדו יפתח שמעון גרשון. באגפים יהיו אלה איתן טיבי ואבי ריקן שצפויים להמשיך ולקבל את חולצת ההרכב. פאולו דה לה האסה יפתח שוב לצד עידן טל במרכז הקישור, כשעידן ורד צפוי לשוב להרכב. עמית בן שושן יפתח גם הוא במידה וברוכיאן ו-ויסה לא יהיו כשירים. בחוד ימשיכו טוטו תמוז וברק יצחקי.

הספונסר גומא אגייאר הגיע היום לאימון ואמר לשחקנים: "אני רוצה שתתייחסו למשחק מול סכנין ברצינות. אני מבקש מכם שתפגינו לחימה ומחויבות ותתכוננו למשחק הזה כמו למלחמה במובן הספורטיבי. אני יודע חשוב לאוהדים לראות את התשוקה במשחק שלכם ואת הלחימה על כר הדשא. לא תמיד התוצאה עומדת מולנו, אלא הדרך והנחישות בכל משחק. כולנו רוצים לראות את הקבוצה משחקת עם גאווה, גם ברצלונה וריאל מדריד לא משחקות טוב בכל המשחקים שלהם, אבל כולם רואים שהן משחקות עם גאווה ועם מחויבות למועדון".

מאז שבה סכנין לליגת העל לפני כשנתיים וחצי, התקשתה מולה בית"ר ירושלים והצליחה לנצח אותה פעם אחת בלבד. בסיבוב הקודם העונה התקשתה בית"ר בדוחא והמשחק הסתיים בתיקו מאופס. גם בעונה שעברה לא הצליחה בית"ר לנצח את הקבוצה מהמגזר בשני הסיבובים הראשונים (פעמיים תיקו 0:0), אך בסיבוב השלישי הביסה אותה 0:3 (משערים של יצחקי, ברוכיאן וקוזוקין). שנה קודם לכן הייתה סכנין הכבשה שחורה של בית"ר, כשבסיבוב הראשון בית"ר הצליחה לחלץ 2:2 משער של יצחקי בדקות הסיום. בסיבוב השני היה זה מאור בוזגלו שבדקה ה-90 כבש שער ניצחון לזכות סכנין בטדי, כשגם במשחק הנעילה של אותה עונה ניצחה סכנין בטדי 1:2.

הרכב משוער: אריאל הרוש, אבי ריקן, שמעון גרשון, אריק בנאדו, איתן טיבי, פאולו דה לה האסה, עידן טל, עידן ורד, עמית בן שושן (ג'וניו ויסה), ברק יצחקי, טוטו תמוז.

סואן: "רוצים לברוח מהתחתית"

בני סכנין ערכה היום את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מחר מול בית"ר ירושלים. מעבר ליריבות המושבעת בין שתי הקבוצות, בסכנין רואים במשחק הזה אופציה טובה לברוח מהתחתית אם יצליחו לנצח מחר. סכנין בעיקר בונה על המאזן הטוב שלה בטדי בשנים האחרונות, מאז שהפכה להיות נציגה קבועה בליגת העל מלבד עונה אחת, בכל עונה הצליחה סכנין להוציא נקודות מטדי.

לאחר שאתמול קיים מרקו בלבול את האסיפה הטקטית והראה לשחקניו וידאו של בית"ר, היום התרכז המאמן בתרגול ההרכב לקראת המשחק. הקשר הותיק עבאס סואן, שכבר חווה מספר מפגשים בין שתי הקבוצות אמר היום לאחר האימון: "לפני הכל ולמרות כל הרעש מסביב למשחק, מחר אנחנו באים במטרה לחזור עם נקודות כי זה הדבר הכי חשוב לנו כרגע. התחתית נעשתה מאוד צפופה ואם אנחנו רוצים לברוח משם אנחנו חייבים להוציא נקודות מחר בטדי. מעבר לזה שאני מקווה שננצח מחר לקראת המשך הליגה, אחרי כל כך הרבה פעמים שהקבוצה פישלה העונה. אם ננצח מחר, נחזיר לאוהדים שלנו את הגאווה".

באימון היום נפצע עלא אבו סלאח ומחר הוא יחסר לבלבול בהרכב, בשל כך, מתלבט המאמן לגבי תפקודו של חיים בנון. באימון תרגל המאמן את בנון כבלם שלישי, כאשר אחמד קאסום ומהראן אבו ריא תורגלו כמגינים תוקפים, אבל ככל הנראה יעדיף בסופו של דבר בלבול ארבע שחקנים בהגנה.בנון יפתח במקומו של אבו סלאח כמגן, ואת מקומו בהרכב יתפוס ככל הנראה חאמד גנאים.

הרכב משוער: מאיר כהן, חיים בנון, טל חן, יא יא פטי, מהראן אבו ריא, עבאס סואן, חאלד חלאיילה, חאמד גנאים, קאדו, אחמד קאסום, סקוט סילי.

עדכון ראשון: 12:36

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully